بیت کوین و اتریوم صعودی شد

بیت کوین در حدود قیمت ۲۸ هزار دلار معامله می شود و امروز هم کمی مثبت است. به طور کلی، امروز نمادهای مثبت، بیشتر از نمادهای منفی هستند.

به گزارش جهان صنعت نیوز، بازار ارزهای دیجیتال امروز جو مثبتی دارد. البته از آن روزهایی نیست که تمام نمادها یکدست سبزرنگ باشند اما اکثریت نمادها در محدوده مثبت معامله می شوند.

بیت کوین هم به عنوان لیدر بازار رمز ارزها امروز با رشد حدود نیم درصدی، در حدود نرخ ۲۸ هزار دلار معامله می شود. بیت کوین در مقیاس هفتگی رشد ۲ درصدی داشته و در مقیاس ماهانه همچنان منفی ۴ درصد است. به طور کلی وضعیت بیت کوین در یک ماه گذشته خوب نبوده و نگهداری آن برای سرمایه گذاران بلند مدتی، عایدی نداشته است.

این ارز دیجیتال با ارزش بازار ۵۴۲ میلیارد دلار، طی شبانه روز گذشته ۱۲ میلیارد دلار معامله شده که رقمی کمتر از میانگین معاملات ماهانه محسوب می شود.

مسیر سبز اتریوم

اتریوم هم امروز نیم درصد رشد کرده و در حدود ۱۹۱۰ دلار معامله می شود. اتریوم با ارزش بازار ۲۲۹ میلیارد دلار، طی شبانه روز گذشته ۴ میلیارد دلار معامله شده که رقم معاملات این آلت کوین نیز چندان مطلوب نیست.

اتریوم در یک هفته گذشته ۳ درصد رشد داشته و برخلاف بیت کوین که همچنان در مقیاس ماهانه در بازه منفی است، طی این مدت افتی نکرده و حدودا نیم درصد هم رشد داشته است.

منبع: اقتصادنیوز

ارز دیجیتال
شناسه : 353656
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا