پیش بینی هوای استان تهران تا آخر هفته

مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی گفت: از امشب تا پنجشنبه در استان‌های تهران، البرز و قزوین شاهد وزش بادهای لحظه ای و رگبار باران خواهیم بود.

به گزارش جهان صنعت نیوز، صادق ضیائیان گفت: روز‌های چهارشنبه و پنجشنبه در بخش‌هایی از غرب کشور و خراسان شمالی و روز جمعه هم در شمال شرق کشور، دامنه‌های البرز شرقی، بخش‌هایی از شمال غرب کشور، سواحل خزر و استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی، رگبار باران، رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی و در برخی نقاط گرد و خاک و در مناطق مستعد بارش تگرگ پیش‌بینی می‌شود.


به گفته مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی، طی پنج روز آینده در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب در بخش‌هایی از استان‌های یزد، کرمان، اصفهان، جنوب سیستان و بلوچستان و شرق فارس هم بارش‌های رگباری همراه با وزش باد شدید موقتی رخ می‌دهد.

او می گوید: شدت بارش‌ها امشب در استان‌های اردبیل، گیلان، مازندران، استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی از جمله تهران، البرز، قزوین، شمال شرق کشور، آذربایجان شرقی، گلستان و کرمان بیشتر شده و خطر آب گرفتگی معابر عمومی، جاری شدن روان آب، طغیان رودخانه‌ها و برخورد صاعقه را به همراه دارد.

ضیائیان گفت: از امشب تا روز پنجشنبه در استان‌های قزوین، البرز، تهران و قم وزش تندباد لحظه‌ای سبب خیزش گردوخاک می‌شود و از فردا تا جمعه در نوار شمالی کشور کاهش دما رخ می‌دهد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

محیط زیست
شناسه : 354757
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا