عضو کمیسیون بهداشت مجلس عنوان کرد؛

مشکلات حوزه بهداشت و درمان ناشی از عدم تامین بودجه و اعتبارات مناسب است

عضو کمیسیون بهداشت مجلس با اشاره به تداوم کمبود و نبود برخی داروها در کشور، همکاری سازمان برنامه و بودجه را کلید حل مشکلات دارویی دانست.

به گزارش جهان صنعت نیوز، همایون سامه یح نجف آبادی نماینده کلیمیان در مجلس و عضو کمیسیون بهداشت و درمان، در مورد وضعیت دارو در کشور، گفت: وضعیت دارو تغییر چندانی نکرده است و همچنان با کمبود و نبود برخی داروها مواجه هستیم.

وی افزود: البته در این رابطه نباید وزارت بهداشت را به تنهایی مقصر دانست زیرا تامین دارو در گرو همکاری ها و هماهنگی های بین دستگاهی است.

نماینده مردم کلیمیان در مجلس یازدهم، علت برخی از مشکلات حوزه بهداشت و درمان از جمله کمبود و نبود دارو را ناشی از عدم تامین بودجه و اعتبارات مناسب دانست و ادامه داد: مسئولان سازمان برنامه و بودجه باید در این راستا با وزارت بهداشت همکاری و به قولشان در مورد تامین اعتبارات طرح دارویار عمل کنند.

سامه یح نجف آبادی با تاکید بر اینکه وزیر بهداشت به شدت پیگیر رفع مشکلات دارویی است، گفت: البته تا دستگاه ها به خط نشوند و همکاری لازم را نداشته باشند مشکلات دارویی حل نخواهد شد و اینکه در این رابطه تنها وزارت بهداشت را مقصر بدانیم به هیچ وجه منطقی و درست نیست.

منبع: خانه ملت

اجتماعی و فرهنگی
شناسه : 354925
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا