جاده چالوس یکطرفه می شود؟

رییس پلیس راه مازندران از اعمال اجرای طرح محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های ارتباطی این استان با هدف تسهیل در تردد خودرویی خبرداد.

به گزارش جهان صنعت نیوز، سرهنگ یدالله جهان تاب روز چهارشنبه ترافیک خودرو در جاده کندوان را در زمان حاضر سنگین اعلام کرد و اظهارکرد: در مسیر جنوب به شمال جاده کندوان حدفاصل ماسال تا انارک و محدوده هزارچم، ترافیک خودرو سنگین گزارش شده است.

وی با بیان اینکه محورهای چالوس، هراز و فیروزکوه دارای بارش پراکنده باران و آزاد راه تهران – شمال فاقد هرگونه مداخلات جوی است، خاطرنشان کرد: در محورهای هراز و فیروزکوه، آزاد راه تهران – شمال تردد خودروها بصورت عادی و روان در جریان است.

رییس پلیس راه مازندران از مسافران خواست ضمن مدیریت سفر و رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی، از هرگونه سرعت و سبقت غیرمجاز خودداری کنند تا سفری امن و ایمن را برای خود و دیگران رقم بزنند.

مازندران ۱۰ هزار و ۴۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد

سرهنگ جهان تاب افزود: مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به طور شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است.

برابر آمار، سالانه بیش از ۵۰۰ میلیون دستگاه خودرو در محورهای مازندران تردد دارند که ۱۱ درصد از این ترددها در محورهای اصلی و بقیه درون شهری است.

مازندران ۱۰ هزار و ۴۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که حدود سه هزار کیلومتر از آن جاده اصلی و بقیه راه فرعی است.

محدودیت های ترافیکی در جاده های ارتباطی مازندران از سوی پلیس راه به شرح زیر اعلام شده است:

محور کندوان

تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز جمعه ۱۹ خردادماه از میدان امیرکبیر کرج و ابتدای آزادراه تهران – شمال به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام مامورین پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ تا ۲۴ از مرزن آباد به سمت کرج و تهران بصورت یکطرفه خواهد بود.

تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج – چالوس و بالعکس کماکان ممنوع است.

محور هراز

تردد تمام کامیون ها و کامیونت ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی روز جمعه ۱۹ خردادماه جاری از ساعت ۶ صبح تا ساعت ۲۴ از محور هراز ممنوع است.

در صورت افزایش حجم ترافیک و صلاحدید مامورین پلیس راه محدودیت یکطرفه مقطعی در روز جمعه ۱۹ خردادماه جاری به صورت رفت و برگشت از محدوده پلور تا پلیس راه لاریجان و بالعکس انجام خواهد شد.

محور فیروزکوه

تردد انواع تریلر و کامیون به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۰ تا ساعت ۲۴ روز جمعه ۱۹ خردادماه جاری از مسیر شمال به جنوب محور قائم شهر – فیروزکوه ممنوع است.

اجرای محدودیت های یاد شده منوط به افزایش حجم تردد در محورها است و در صورت عادی بودن وضعیت ترافیک، با هماهنگی، اجرای محدودیت ها لغو خواهد شد و در شرایط افزایش حجم تردد و ترافیک، ساعات اجرای محدودیت افزایش خواهد یافت.

منبع: ایرنا

مسکن
شناسه : 354950
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا