با کاهش قیمت طلای جهانی و احتمال توافق موقت ایران و آمریکا؛

سکه به کانال ۲۸ میلیونی بازگشت

دیشب قیمت طلای جهانی به سمت کف حمایتی ۱۹۴۰ دلار حرکت کرد؛ خبری که احتمالا برای سکه بازان داخلی چندان خوشایند نباشد.البته بازار سکه فعلا به روند حرکتی دلار و سیگنال های سیاسی چشم دوخته است.

به گزارش جهان صنعت نیوز، در معاملات نقدی روز گذشته قیمت سکه امامی نه تنها کانال ۳۰ میلیون تومان را از دست داد بلکه از ۲۹ میلیون تومان هم سقوط کرد و در محدوده ۲۸ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان به فروش رسید. این قیمت در مقایسه با روز سه شنبه یک میلیون و دویست هزار تومان ارزان تر بود. بررسی ها نشان می دهد آخرین باری که سکه امامی در این محدوده به فروش رسیده بود به تاریخ ۲ اسفند ۱۴۰۱ بر میگردد.

این در حالی است که در پایان معاملات روز گذشته، قیمت طلای جهانی به سمت کف حمایتی ۱۹۴۰ دلار حرکت کرد؛ خبری که احتمالا برای سکه بازان داخلی چندان خوشایند نباشد. البته بازار سکه فعلا به روند حرکتی دلار و سیگنال های سیاسی چشم دوخته است.

خبر رسانه اسراییلی باعث کاهش قیمت ها شد

شب گذشته یک ادعا درباره توافق موقت ایران و آمریکا معاملات پشت خطی را دوباره نزولی کرد. هاآرتص، نشریه اسرائیلی در گزارشی مدعی شده که مذاکرات ایران و آمریکا پیشرفت چشمگیری داشته است. آن طور که در این گزارش آمده مقامات اسرائیلی می گویند انتظار می رود ظرف چند هفته آینده تهران و واشنگتن به توافق برسند. معامله گران می گفتند این خبر هم احتمالا کفه ترازوی کاهشی ها در بازار سکه در روز جاری را تا حدودی سنگین تر کند.

منبع: اقتصادنیوز

طلا و ارز

شناسه : 354996
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا