شهریه مدارس غیردولتی در سال ۱۴۰۲ چقدر زیاد می‌شود؟

رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی گفت: شهریه مدارس غیردولتی برای سال تحصیلی جاری اواخر خرداد ماه مشخص می‌شود.

به گزارش جهان صنعت نیوز، احمد محمودزاده گفت: شهریه مدارس غیردولتی برای سال تحصیلی ۱۴۰۳ـ۱۴۰۲ هنوز مشخص نشده است. تا زمان اعلام آن، مدارس می‌توانند با شهریه سال جاری به صورت علی الحساب ثبت نام‌ها را انجام دهند.

وی توضیح داد: شهریه ثابت سال ۱۴۰۱ از ۲.۵ میلیون تومان تا ۳۷ میلیون تومان بود. البته برخی از مدارس به علاوه این شهریه ثابت، ۳۸ درصد نیز شهریه اضافه‌ بابت فوق برنامه و مکمل دریافت می‌کردند.

سقف شهریه مدارس غیردولتی چقدر است؟

رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی گفت: تعیین سقف و کف شهریه فرمول خاصی دارد. ما حدود شش ماه بر روی این فرمول‌ها کار کرده‌ایم. بنابراین افزایش درصدی برای شهریه مدارس غیر انتفاعی نخواهیم داشت. بلکه میزان شهریه مدارس غیر دولتی به عملکرد مدرسه نسبت به سال گذشته، امکانات و تجهیزات مدرسه بستگی دارد.

 شهریه مدارس غیردولتی در سال ۱۴۰۳ـ۱۴۰۲ اواخر خرداد ماه سال جاری ابلاغ می‌شود. تا آن زمان همه مدارس موظف‌اند شهریه سال جاری را از خانواده‌ها دریافت کنند.

سامانه شهریه مدارس غیر دولتی

محمودزاده بیان کرد: انتظار داریم اولیاء با توجه به شهریه قانونی که ما برای مدارس غیر انتفاعی تعیین کرده‌ایم، به مدارس پول پرداخت کنند.

اولیا می‌توانند وارد سامانه mosharekatha.ir شوند. در این سامانه با جستجوی نام مدرسه، شهریه تعیین شده برای مدارس که مربوط به سال تحصیلی ۱۴۰۱_۱۴۰۲ است را بینند و متناسب با آن شهریه پرداخت کنند.

منبع: ایسنا

اجتماعی و فرهنگی

شناسه : 355027
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا