ساعت کاری جدید روشی بهتر برای رسیدگی به امور مملکت

حسن نوروز گفت:ساعت کار جدید روش مناسبی برای چابک‌سازی بدنه اجرایی کشور است تا از حالت رخوت خارج شوند و بهتر به امور مملکت و مردم رسیدگی کنند.

به گزارش جهان صنعت نیوز، حسن نوروزی در واکنش به مشکلاتی که در پی تغییر ساعات ادارات برای کارمندان ایجاد شده است گفت: تعیین ساعت کار جدید به منظور کاهش شدت مصرف انرژی در فصل گرم سال تصمیمی است که به صلاحدید دولت به عنوان کارفرما برای کارمندان دولتی اتخاذ شده است و بعد از این ساعت نیز کارمندان موظف هستند که در روز ۸ ساعت کار کنند.

وی در رابطه با انتقاداتی پیرامون عملکرد مجلس در تعیین ساعت آغاز به کار صحن که معتقدند باید همچون دستگاه‌های اجرایی ۶ صبح باشد، ادامه داد: کار مجلس شورای اسلامی یدی نیست بلکه نمایندگان و کارکنان این قوه کار‌هایی انجام می‌دهند که نیاز به تفکر عمیق دارد ضمن اینکه مجلس تنها یک ساختمان اداری دارد بنابراین جناح اداری و بدنه اجرایی کشور باید ساعت ۶ کار خود را آغاز کند.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم، پیرامون مشکلاتی که در پی ناهماهنگی در آغاز به کار بانک‌ها و شروع فعالیت برخی از نهاد‌های خدمت رسان ایجاد شده است، تصریح کرد: زمان فعالیت بانک‌ها مناسب است و لازم است این نهاد‌ها نیز در جهت تحرک و رونق بیشتر فضای کسب و کار، فعالیت خود را از اول صبح آغاز کرده و این صحیح نیست که کار خود را از ساعت ۱۰ به بعد آغاز کنند.

نایب رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: به نظر می‌رسد با این روش می‌توانیم سیستم اجرایی کشور را چابک‌سازی کنیم تا از حالت رخوت و سستی خارج شوند و بهتر به امور مملکت و مردم رسیدگی کرده و در جهت تحقق اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی تلاش بیشتری داشته باشند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

سیاسی
شناسه : 355603
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا