مرخصی اجباری مادر مطبوعات استان اصفهان

بر اساس شنیده ها واحد مطبوعات و تبلیغات استان اصفهان که در ۲۵ سال گذشته با بهره مندی از تعهد و تخصص مرضیه باقرصاد، مادر مطبوعات این استان روزگاری آرام را می گذراند، اخیرا طی حکمی از طرف مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان، نرجس گلشن به عنوان رییس جدید واحد مطبوعات و تبلیغات استان اصفهان معرفی شده است.

به گزارش جهان صنعت نیوز، این انتصاب اما از آنجا که با مرخصی اجباری باقرصاد رییس قبلی این واحد مطبوعاتی همراه بود، موجب تعجب و نگرانی اهالی مطبوعات و رسانه های این استان شده است. چرا که باقرصاد رسانه های این استان را به خوبی می شناسد و در طول خدمت صادقانه خود،  تعامل خوبی با  اهالی قلم داشته است . بنابراین تغییر وی آن هم در زمانی که چند سال دیگر از مدت خدمت او باقی مانده است، منطق چندانی ندارد. ضمن اینکه فعالان حوزه مطبوعات از بابت تخصص رییس جدید این واحد نگران هستند و اینطور اعلام می کنند که به طور حتم چندین سال زمان خواهد برد تا رییس جدید بتواند تعامل لازم با اهالی رسانه را برقرار کند و در نهایت خروجی قابل قبولی را ارائه دهد.

الگوی همه استان ها

به گفته فعالان رسانه ای، کمتر کسی است در مطبوعات استان و کشور وجود دارد که مرضیه باقرصاد را که در سال‌های اخیر در جایگاه ریاست مطبوعات اصفهان لباس خدمت بر تن داشته است را نشناسد به طوری که حتی صاحبان قلم او را مادر مطبوعات نام نهاده اند. اما آنچه در حال حاضر حائز اهمیت است اینکه باقرصاد در این سالها در هر جایگاه و مقامی ثابت کرد سکان دار امینی برای مسافران کشتی قلم در دریای طوفان زده حوادث و اخبار است و طی ۲۵ سال گذشته نیز با تعهد و تخصص به اهالی رسانه خدمت کرده است. در جریان کنار رفتن باقرصاد از واحد مطبوعات و تبلیغات استان اصفهان،  برخی از فعالان رسانه ای اعلام کردند نام خانم باقرصاد  بدون شک در تاریخ مطبوعات و رسانه استان اصفهان به نیکی و نیک نامی ثبت گردیده و از آن یاد خواهد شد.

راهنمایی های دلسوزانه و مدبرانه به جوانان

همچنین گفته می شود که وی در این سالها در هر جایگاه و مقامی ثابت کرد سکان دار امینی برای مسافران کشتی قلم در دریای طوفان زده حوادث و اخبار است چرا که سخت کوشید و زبانزد بود. از طرفی در این سالها با راهنمایی های دلسوزانه و مدبرانه اش به جوانان باعث شد آنها توانمندی خود را شناخته ،مسیرهای موفقیت را پیدا و خود طلایه دار افراد مشتاق در زمینه خبر و اطلاع رسانی باشند.

دانش و تخصص این بانوی خستگی ناپذیر در کنار پشتکار، عزت نفس، امانتداری باعث شد در این سالها اصحاب رسانه به خصوص جوانان و بانوان به وی اعتماد و با او مشورت کنند. در میان تمام مشغله های کاری از توجه به رشد و آموزش خبرنگاران استان غافل نبود و برای رسیدن به بالاترین و امن ترین نقطه آگاهی صاحب قلمان استان در میان دیگر استانها، چون ققنوسی هر بار دل به آتش می سپرد و بسترسازی می کرد.  

اجتماعی و فرهنگی

شناسه : 355725
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *