عرضه اولیه های تابستانه با یک شرکت معدنی استارت می‌خورد + جزئیات

روز دوشنبه ۵ تیر ماه، معادل ۱۲ درصد از کل سهام شرکت «توسعه صنایع و معادن کوثر» در فرابورس ایران عرضه اولیه خواهد شد.

به گزارش جهان صنعت نیوز، روز دوشنبه ۵ تیر ماه ۱۲۸ میلیون و ۴۰۰ هزار سهم، معادل ۱۲ درصد از کل سهام شرکت «توسعه صنایع و معادن کوثر» در فرابورس ایران عرضه اولیه خواهد شد. نماد معاملاتی  این شرکت نیز «کتوسعه» است.

این عرضه اولیه به روش ترکیبی انجام خواهد شد. در روش ترکیبی کشف‌ قیمت توسط صندوق‌های سرمایه‌گذاری و عرضه به قیمت ثابت کشف‌شده به عموم سرمایه‌گذاران صورت می‌گیرد.

از تعداد سهام عرضه شده ۸۵ میلیون و ۶۰۰ هزار سهم معادل ۸ درصد از کل سهام شرکت برای عرضه به عموم سرمایه‌گذاران در نظر گرفته شده است.

حداکثر سهام در نظر گرفته شده برای هر شخص حقیقی و حقوقی نیز ۲۱۰ سهم به قیمت کشف شده در مرحله اول خواهد بود.

عرضه اولیه کتوسعه تیر

عرضه اولیه کتوسعه

عرضه اولیه کتوسعه را بیش‌تر بشناسید

 شرکت توسعه صنایع و معادن کوثر یکی از زیرمجموعه‌های اصلی سازمان اقتصادی کوثر در عرصه معدن و صنایع معدنی  محسوب می‌شود. این شرکت به عنوان سرمایه‌گذار و بهره‌بردار در زنجیره ارزش مواد معدنی از مرحله اکتشاف، استخراج، فرآوری و بازرگانی با اولویت معادن سنگ‌های ساختمانی و تزئینی فعالیت می‌نماید.

سال مالی این شرکت آذر ماه است. بر اساس آخرین اطلاعات منتشر شده در سامانه کدال این شرکت که قرار است در فرابورس عرضه اولیه شود در سه ماه منتهی به اسفند ۱۴۰۱، به ازای هر سهم ۳۷ تومان سود ساخته است. این رقم نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش ۱۴۰ درصدی را نشان می‌دهد. 

همجنین کتوسعه در سال مالی گذشته موفق به شناسایی سود ۱۱۱ تومانی به ازای هر سهم شده است.

سرمایه ثبتی این شرکت برابر با ۱۰۷ میلیارد تومان است. عمده محصولات این شرکت تولید انواع سنگ است. آخرین صورت مالی این شرکت را می‌توانید از اینجا مشاهده کنید.

بورس
شناسه : 356235
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا