ظرفیت فروش سامانه یکپارچه خودرو تا پایان سال ۱۴۰۳ تکمیل شد

دور دوم سامانه یکپارچه عرضه خودرو منطبق با زمان‌بندی اعلام شده به کار خود خاتمه داد و از این پس نتایج روی سایت قابل مشاهده است.

به گزارش جهان صنعت نیوز، به ۹۷ درصد نفراتی که در مرحله دوم سامانه یکپارچه شرکت کرده بودند. طبق برنامه‌زمان‌بندی تا پایان سال ۱۴۰۳ براساس برنامه تولید خودروسازان داخلی خودرو تعلق گرفت.

با توجه به ظرفیت جذب نشده خودروسازان و نیز محصولات جدید در شهریور برای سه درصد باقی‌مانده، ضمن حفظ اولویت آنان امکان انتخاب خودروی جدید و جایگزین فراهم می‌شود.

این افراد جزو کسانی بودند که تنها به انتخاب یک یا دو اولویت از دو گروه خودروساز خصوصی بسنده کرده بودند و به دلیل عدم تناسب با برنامه تولید آن خودروسازان، خودرو به آنان تعلق نگرفت.

به تمام شرکت کنندگان سامانه یکپارچه در قالب طرح جوانی خودرو تعلق گرفت

همه متقاضیان مرحله دوم سامانه یکپارچه مانند مرحله نخست خودرو تخصیص داده خواهد شد.

«مهدی تقدسی» مدیر طرح یکپارچه ۱۱۲ هزار نفر در این دوره در قالب طرح جوانی شرکت کرده بودند. به همه آنان خودرو تعلق گرفت.

همچنین ۲۰ هزار نفر برای خودروی فرسوده در این طرح شرکت کردند. به دلیل لزوم پالایش اطلاعات، هفته آینده نتایج آن اعلام خواهد شد.

لازم به ذکر است از ابتدای سال جاری تاکنون خودروسازان داخلی تعداد ۲۸۵ هزار دستگاه خودرو تولید کردند که رکورد تولید خودرو در چندین سال اخیر را شکستند.

قابل ذکر است با توجه به برنامه اعلامی خودروسازان، در ماه‌های آتی روند افزایشی تولید و عرضه خودرو به بازار تداوم خواهد یافت. بدین ترتیب عرضه محصولات جدید و آتی خودروسازان داخلی نیز در همین سامانه ادامه پیدا خواهد کرد.

منبع: ایرنا

خودرو

شناسه : 356247
لینک کوتاه :

۷۴ دیدگاه

  1. به هیچکدوم از تعهداتشون به هیچ عنوان عمل نمی‌کنند و مردم هم کوچکترین اعتراضی نمی تونن بکنن. نمایندگی ها پاسخگو نیستند و میگن بنا ربطی نداره و حتی اگه برین خود ایران‌خودرو .اصلا آدم روه راه نمیدن داخل که بتونه مشکلش رو بگه
    فقط پول رو میگیرن و تمام

  2. اینا از ۹۷ درصد که میگن ۸۰ درصد زدن از پاییز ۱۴۰۳ تا زمستان ۱۴۰۳
    من که پنج اولویت خودمو دو نمونه ساینا، اطلس، کوییک و شاهین زدم
    چهار خودرو بهم تخصیص داده نشد یک خودرو خودرو زمستان ۱۴۰۳
    شماکه نمیتونی یک خودرو از ۴ نمونه خودرو توسال ۱۴۰۲به یه نفر بدی چرا ثبت نام میکنی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا