با تغییر سیاست‌های پولی آمریکا؛

بازار رمزارزها روند کاهشی در پیش گرفت/ بازارهای مالی نزولی شدند

پس از پایان نشست فدرال رزرو و نشست مطبوعاتی جروم پاول و اعلام تصمیم توقف در افزایش نرخ بهره، بازارهای مالی واکنش نشان دادند و بازار رمزارزها روند کاهشی در پیش گرفت.

به گزارش جهان صنعت نیوز، معاملات امروز بازار رمزارزها با کاهش ۳.۳۷ درصدی آغاز شد، بیت‌کوین همزمان روند کاهشی قابل توجهی آغاز کرد و با عقب نشینی از کانال ۲۵ هزار دلاری در حدود ۲۴ هزار و ۹۰۰ دلار معامله می‌شود.

سطح نوسانات بیت‌کوین رو به افزایش است و باندهای بولینگر از یکدیگر فاصله می‌گیرند که نشان دهنده افزایش نوسان است. در شرایطی که تا دیروز بازارها تصور می‌کردند که تا پایان سال سیاست پولی فدرال رزرو ممکن است تنها کمی محدودتر شود، اکنون با تغییر دیدگاه قابل توجهی روبرو شده‌اند.

پس از کنفرانس مطبوعاتی پاول بازارها روند کاهشی در پیش گرفتند. در حال حاضر احتمال می‌رود که سیاست‌های پولی حتی از شرایط فعلی هم محدودتر شود و احتمالا تا آغاز سال ۲۰۲۴ در همین شرایط باقی بماند.

بنابراین اگر پیشتر، پیش‌بینی‌های خوش بینانه در میان مدت وجود داشت، امروز این پیش بینی ها دست خوش تغییر شده اند. برخی تحلیل‌گران معتقدند اگر قرار باشد شرایط فعلی ادامه داشته باشد، قیمت بیت‌کوین می‌تواند به ۲۲ و یا حتی ۲۰ هزار دلار هم عقب نشینی کند.

با این وجود بازارها منتظر تصمیم آتی فدرال رزرو در ماه جولای در رابطه با نرخ بهره خواهند بود، که تا حدودی سیاست پولی آمریکا را تا پایان سال قابل پیش بینی تر خواهد کرد.

ارز دیجیتال
شناسه : 356303
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا