مجوز استخدام حدود ۷۰۰ نفر در دانشگاه علوم پزشکی صادر شد

مدیر سرمایه انسانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: ۶۵۷ مجوز استخدامی به این دانشگاه تخصیص یافت که بیشتر در رابطه با طرح‌های توسعه‌ای دانشگاه، تامین نیروهای بیمارستان‌ها و مراکز بهداشتی تازه تاسیس در مشهد و شهرستان‌های زیر پوشش این دانشگاه است.

به گزارش جهان صنعت نیوز، به نقل از دانشگاه علوم پزشکی مشهد دکتر علیرضا ابراهیم زاده افزود:این تعداد مجوز استخدامی پاسخگوی تمامی نیازهای توسعه‌ای دانشگاه نیست از این رو به دنبال اخذ مجوز استخدام بیشتر در سال جاری از وزارت بهداشت و یا سازمان امور اداری استخدامی کشور هستیم.

وی ادامه داد:این دانشگاه بیشترین نیروهای غیرسازمانی و شرکتی را دارد که حقوق این افراد از منابع داخلی دانشگاه پرداخت می‌شود که با استخدام این افراد و پرداخت حقوق آنها از خزانه، به دانشگاه کمک خواهد شد.

دانشگاه علوم پزشکی مشهد دارای رتبه یک در تبدیل وضعیت ایثارگران

مدیر سرمایه انسانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد با بیان این که این دانشگاه رتبه یک تبدیل وضعیت ایثارگران را دارد گفت: طی ۲ سال اخیر بیش از پنج هزار نفر شامل حدود چهار هزار نفر در سال ۱۴۰۰ و هزار و ۲۰۰ نفر در سال ۱۴۰۱ تبدیل وضعیت شدند.

ابراهیم‌زاده افزود: فرایند تبدیل وضع ایثارگران در حال حاضر متوقف نشده است اما صرفا مربوط به نیروهای سال ۱۴۰۱ می‌شود و در سال ۱۴۰۲ دستورالعملی مبنی بر تبدیل وضع ایثارگران ابلاغ نشده است و عملا در سال ۱۴۰۲ برای افراد جدید هیچ اقدامی قابل انجام نیست.

وی در خصوص نقل و انتقالات کارکنان نیز عنوان کرد: کمیته نقل و انتقالات دانشگاه در اردیبهشت ماه سال جاری برگزار و در خواست نقل و انتقالات ۴۹۷ نفر از پرسنل دانشگاه در رسته‌های مختلف شغلی مورد بررسی و اقدام قرار گرفت.

دانشگاه علوم پزشکی مشهد با ارائه خدمات بهداشتی و درمانی در ۱۶ شهرستان خراسان رضوی، ۸۰ درصد از جمعیت ۶ میلیون و ۸۷۰ هزار نفری این استان را زیر پوشش دارد و ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به جمعیت ۱۸ شهرستان دیگر این استان بر عهده دانشگاه‌های علوم پزشکی سبزوار، گناباد، تربت‌حیدریه، نیشابور و دانشکده‌ علوم پزشکی تربت‌جام است./ایرنا

اجتماعی و فرهنگی
شناسه : 356620
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا