وزیر کشور عقب نشینی کرد

وزیر کشور به نمایندگان قول داد که در اسرع وقت با معاون سیاسی و رئیس ستاد انتخابات برخورد جدی کند.

به گزارش جهان صنعت نیوز، محمد رشیدی ، با اشاره به جلسه غیر علنی امروز مجلس در خصوص بخشنامه اخیر وزارت کشور درباره اعمال محدودیت برای نمایندگان گفت: اخیرا معاونت سیاسی وزارت کشور بخشنامه‌ای صادر کرد که به موجب آن محدودیت برای حضور نمایندگان در کارها و پروژه‌ها اعمال می‌شد. بخشنامه‌ای که توهین به نمایندگان بود.

وی افزود: نمایندگان از این بخشنامه بسیار ناراحت بودند چون به نظر آنها این توهینی به خانه ملت و مردم و نمایندگان است؛ در همین راستا امروز مجلس جلسه‌ای غیرعلنی را با وزیر کشور برگزار کرد که آقای وحیدی توضیح داد که این بخشنامه بدون هماهنگی و اطلاع او صادر شده است؛ لذا بلافاصله بعد از اطلاع این بخشنامه را لغو کرده است.

وی افزود: با این وجود نمایندگان قانع نشدند که کسی با چنین ادبیات و نگاه در جایگاه بسیار حساس ریاست ستاد انتخابات باشد. چون خدشه به انتخابات وارد می‌شود. لذا خواستار عزل و برکناری و استعفای معاون سیاسی شدند که خود دکتر وحیدی هم تایید کرد.این عضو هیات رئیسه مجلس در ادامه گفت: مقرر شد وزیر کشور با معاون سیاسی برخورد جدی کند و در این صورت نمایندگان قانع شدند.

رشیدی با بیان این‌که مجلس همراه و همدل با دولت است، گفت: ما بنا بر تاکید رهبری بر همدلی از دولت حمایت کرده و کمک می‌کنیم که بر همین اساس هم امروز به وزیر پیشنهادی کشاورزی رای دادیم اما تعامل و همدلی باید دو طرفه باشد./دنیای اقتصاد

سیاسی
شناسه : 357276
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا