مشکلاتی که پس از چند دهه همچنان ادامه دارد؛

ببینید: سامانه یکپارچه خودرو در دهه ۸۰ هم بود!

مرحله دوم سامانه یکپارچه خودرو هم به پایان رسید. در حالی که انتقادات به شرایط بازار خودرو به اوج رسیده، تماشای یک ویدئو از مجلس ششم (اوایل دهه ۸۰) جالب خواهد بود.

به گزارش جهان صنعت نیوز، این روزها بحث در مورد قیمت خودرو، سامانه یکپارچه خودرو و واردات خودرو دوباره داغ شده و انتقادات زیادی مطرح شده است.

چرا تولید خودرو در ایران پر هزینه است؟ چرا باید متقاضیان در سامانه یکپارچه خودرو برای خرید تا دو سال منتظر بمانند. چرا قیمت خودروهای داخلی از نمونه های با کیفیت خارجی بالاتر است؟ تا چه زمانی باید از خودروسازان داخلی حمایت کرد؟ چرا خودروهای صفر کیلومتر تا این اندازه مشکلات فنی دارند؟

جالب است بدانید این انتقادات مربوط به چند سال اخیر نیست و همواره در دهه های گذشته مطرح بوده است. نکته غم انگیز ماجرا هم این است که پس از گذشت چندین سال همچنان نتوانستیم راهکاری برای این مشکلات پیدا کنیم.

در ادامه ویدئو مربوط به صحبت‌های یک نماینده مجلس در دوره ششم (اوایل دهه ۸۰) را خواهید دید. در این صحبت‌ها، این نماینده با انتقاد از عملکرد وزارت صمت ( وزیر صمت در آن زمان اسحاق جهانگیری بود) پرسش‌هایی را مطرح می کند. پرسش‌هایی که بعد از گذشت بیش از دو دهه همچنان تازگی دارد!

 

اخبار برگزیدهخودرو
شناسه : 357452
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا