رحمانی: بحث استیضاح وزیر کشور تنها به خاطر یک معاون سیاسی نیست

نماینده تاکستان در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر شرکت های پیش فروش خودرو مجوز داشتند چرا حدود ۱۰۰ هزار نفر در استان های مختلف 200 هزار میلیارد تومان از منابع خود را از دست داده اند؟ قوه قضائیه و وزارت اطلاعات با تعیین هیاتی حقوق مردم را پیگیری کند و به تخلفات شرکت ها رسیدگی کنند.

به گزارش جهان صنعت نیوز، رجب رحمانی در جلسه علنی امروز (یکشنبه) در تذکری به هیات رییسه مجلس خواستار اعلام وصول استیضاح وزیر کشور شد. وی با تاکید بر این‌که «بحث استیضاح وزیر کشور تنها به خاطر یک معاون سیاسی نیست» گفت: اینگونه منعکس نشود که همه مجلس برای برکناری معاون سیاسی بسیج شده اند.

وی عملکرد استانداران را از جمله موارد انتقاد به وزیر کشور دانست  و گفت: فرمایشات مقام معظم رهبری نصب العین ماست. ما از بعد نظارتی سخن می گوییم و در هیچ کدام از قوا قصد دخالت نداریم.

عدم رسیدگی به شرکت های پیش فروش خودرو

رحمانی در تذکری گفت: اگر شرکت های پیش فروش خودرو قانونی نبودند چرا بر آنها نظارت نشده و اگر مجوز نداشته چرا از وقوع جرم پیشگیری نشده است. اگر هم مجوز داشتند چرا حدود ۱۰۰ هزار نفر در استان های مختلف ۲۰۰ هزار میلیارد تومان از منابع خود را از دست داده اند؟ قوه قضائیه و وزارت اطلاعات با تعیین هیاتی حقوق مردم را پیگیری کند. باید به تخلفات شرکت ها رسیدگی کنند تا مشخص شود چه کسی کوتاهی کرده است./ ایسنا

سیاسی

شناسه : 358127
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *