سخنگوی سازمان امور مالیاتی تاکید کرد؛

مهلت تسلیم‌ اظهارنامه مالیات مشاغل و تکمیل فرم تبصره ماده ۱۰۰ تمدید نمی‌شود

سخنگوی سازمان امور مالیاتی گفت: دهم تیرماه آخرین مهلت تسلیم‌ اظهارنامه مشاغل و تکمیل فرم تبصره ماده ۱۰۰ است.

به گزارش جهان صنعت نیوز، مهدی موحدی بکنظر با اعلام اینکه دهم تیر آخرین مهلت تسلیم‌ اظهارنامه مشاغل و تکمیل فرم تبصره ماده ۱۰۰ است، تاکید کرد که این مهلت تمدید نخواهد شد.

سخنگوی سازمان امور مالیاتی توضیح داد: تا ظهر ششم تیرماه حدود یک میلیون و ۱۳۷ هزار و ۹۱۴ مودی مالیاتی از طریق سامانه به تسلیم اظهارنامه خود پرداختند. تعداد مودیانی که به تکمیل فرم تبصره ماده ۱۰۰ پرداختند نیز حدود سه میلیون و ۶۷۲ هزار و ۷۴۹ نفر است.

بنابراین به طور کلی بیش از چهار میلیون و ۸۰۰ هزار مودی از طریق تسلیم اظهارنامه و تکمیل فرم تبصره ماده ۱۰۰ به تعیین تکلیف مالیات سال گذشته خود پرداختند.

چند نفر نسبت به تسلیم اظهارنامه و تکمیل فرم تبصره ماده ۱۰۰ اقدام کردند؟

وی افزود: مهلت تسلیم اظهارنامه و تکمیل فرم تبصره ماده ۱۰۰ امسال ۱۰ روز و سال گذشته یک ماه تمدید شد. با این وجود سال گذشته کلا چهار میلیون و ۴۵۰ هزار مودی به تعیین تکلیف مالیات خود پرداختند که از این تعداد حدود سه میلیون و ۸۸ هزار نفر نسبت به تکمیل فرم تبصره ماده ۱۰۰ اقدام کردند و حدود یک میلیون و ۳۰۰ هزار نفر از طریق تسلیم اظهارنامه به تعیین تکلیف مالیات خود پرداختند.

به گفته موحدی بکنظر، این ارقام حاکی از رشدی ۱۰ درصدی است.

متقاضیان با توجه به فعال بودن سایت ثبت‌نام اینترنتی، می‌توانند بدون نگرانی و در زمان ممکن، به صورت مستمر نسبت به ثبت تقاضای خود اقدام کرده و در صورت احراز شرایط اعلام شده، از آن بهره‌مند شوند.

بازنشستگان در زمان ثبت‌نام علاوه بر مطالعه دقیق شرایط درج شده در سامانه مذکور، در صورت هرگونه مشکل می‌توانند با مرکز پاسخگویی صندوق در ساعات اداری با شماره ۲۵۰۰-۰۲۱ تماس گیرند.

برای اطلاع بیشتر از ضوابط و شرایط پرداخت « وام ازدواج » به فرزندان بازنشستگان کشوری اینجا کلیک کنید.

اخبار برگزیدهاقتصاد کلان

شناسه : 358955
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا