هزار توی تولید؛ ویژه نامه روز صنعت و معدن ۱۴۰۲ روزنامه جهان صنعت منتشر شد

روزنامه جهان صنعت ویژه نامه روز صنعت و معدن سال ۱۴۰۲ را با عنوان هزارتوی تولید منتشر کرد. در این ویژه‌نامه به بررسی رویدادها و مسائل روز اقتصاد و صنعت ایران پرداخته شده است.

به گزارش جهان صنعت نیوز، ویژه نامه روز صنعت و معدن روزنامه جهان صنعت با عنوان «هزارتوی تولید» به بررسی رویدادها و مهمترین مسائل روز  اقتصاد و صنعت ایران پرداخته است.

در این ویژه نامه ۸۴ صفحه ای، گفتارها و مصاحبه هایی از اقتصاددانان و شخصیت های اقتصادی و صنعتی از جمله دکتر حسین مدرس خیابانی سرپرست سابق وزارت صمت، دکتر افشار فتح اللهی مدیرعامل هلدینگ سرمایه کذاری بانک ملی، مهندس محمدوحید شیخ زاده مدیرعامل شرکت فکور صنعت تهران، آرمان خالقی قائم مقام دبیر کل خانه صنعت، معدن و تجارت ایران، محمود جامساز کارشناس مسائل اقتصادی، دکتر حسین ساسانی نظریه پرداز توسعه پایدار، دکتر جهانبخش سنجابی شیرازی دبیرکل اتاق ایران و عراق، عباس آرگون عضو هیات رییسه اتاق تهران و … به رشته تحریر در آمده است.
همچنین فعالان صنعتی در حوزه های مختلف از جمله صنعت نساجی، صنایع غذایی، صنایع آرایشی و بهداشتی، تجهیزات پزشکی و .. در گفتگو با «جهان صنعت» به بیان چالش ها و پیش بینی دورنمای صنعت حوزه فعالیت خود پرداخته اند و راهکارهای مناسب برای رهایی از وضعیت بحرانی فعلی را اعلام کرده اند.
فعالان حوزه معدن نیز به عنوان یکی از بخش های مهم و تاثیرگذار در اقتصاد، علاوه بر پیش بینی وضعیت بازار و تولید، پیشنهادهایی را برای بهره مندی حداکثری از این بخش، مطرح کرده اند.

برای دانلود ویژه‌نامه روز صنعت و معدن روزنامه جهان صنعت کلیک کنید

پیشنهاد ویژهصنعت و معدن
شناسه : 359109
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا