مسئولان تیک تاک به ایران می‌آیند!

اتاق بازرگانی تهران اعلام کرده که در برنامه‌ای که فردا (۱۱ تیر) برگزار خواهد شد، مسئولان شرکت خدمات‌دهنده کسب‌وکار دوئین (TikTok) به ایران خواهند آمد.

به گزارش جهان صنعت نیوز، اتاق بازرگانی تهران اعلام کرده که در برنامه‌ای که فردا (۱۱ تیر) برگزار خواهد شد، مسئولان شرکت خدمات‌دهنده کسب‌وکار دوئین (TikTok) به ایران خواهند آمد.

بنابر اعلام معاون امور بین‌الملل اتاق بازرگانی تهران، متخصصان شرکت Anext  «خدمات‌دهنده کسب‌وکار دوئین (TikTok)»  با روز یکشنبه ۱۱ تیرماه ۱۴۰۲ در اتاق بازرگانی تهران با فعالان اقتصادی دیدار می‌کنند.

شرکت دوئین یک پلتفرم ویدیوی کوتاه و نسخه چینی پلتفرم مشهور تیک‌تاک است. این شرکت صرفا در بازار چین فعالیت دارد. شرکت بایت‌دنس صاحب دوئین و تیک‌تاک ، دو اپلیکیشن را به رغم مشابهات زیاد به طور مستقل در بازار جهانی و چین صرفا به شرکت Anext  محدود می‌شود.

شرکت Anext  که مدیران آن برای دیدار با مسوولان و فعالان اقتصادی به تهران آمده‌اند یکی از بزرگترین خدمات دهندگان شرکت دوئین هستند. ولی مشخص نیست این دیدار در نهایت برای مذاکره برای  حضور تیک‌تاک در بازار ایران است یا خیر.

پلتفرم تیک‌تاک هم اکنون در ایران فیلتر شده است. همچنین به دلیل تحریم‌ها هم این اپلیکیشن به کاربران ایرانی خدمات ارایه نمی‌دهد./فردای اقتصاد

دانش و فناوری
شناسه : 359162
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا