رئیس انجمن خدمات مسافرت هوایی گفت؛

زمان اولین پرواز مستقیم تهران به قاهره مشخص شد

رئیس انجمن خدمات مسافرت هوایی از برقراری پرواز مستقیم تهران به قاهره خبر داد و گفت: ایرلاین های دولتی به قیمت های مصوب تمکین می کنند.

به گزارش جهان صنعت نیوز، حرمت الله رفیعی در نشست خبری گفت: اولین پرواز تهران به قاهره به صورت مستقیم پس از اخذ مجوزهای لازم از وزارت راه و شهرسازی و سازمان هواپیمایی کشوری انجام می شود. 

وی افزود: با توجه به اینکه کنسولگری و سفارت در مصر نداریم با همکاری عراق گردشگران ایرانی را به مصر اعزام خواهیم کرد.

وی گفت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی مراوده ای در بحث گردشگری با کشور مصر نداشته ایم.

رفیعی اظهار کرد: بر اساس پیشنهاد ارائه شده از عراق به عنوان کشور واسط برای پرواز به مصر استفاده خواهیم کرد.

پروازهای بعدی تهران به قاهره پس از دائر شدن کنسولگری در کشور مصر 

وی ادامه داد: پروازهای بعدی تهران به قاهره پس از دائر شدن کنسولگری در کشور مصر برقرار می شود. تا آن زمان از عراق به‌عنوان کشور واسط استفاده می کنیم که زمان، هزینه و… ما را افزایش می دهد.پرواز به مصر از طریق عراق بدون احتساب ترانزیت، حدود ۲.۵ ساعت زمان می برد.

رییس انجمن دفاتر خدمات مسافرتی و هوایی با اعلام اینکه طی یکماه تا ۴۵ روز آینده اولین گروه گردشگران ایرانی به مصر سفر خواهندکرد، گفت: بازدید از مصر باعث می شود مصری ها با تاریخ ایران آشنا شوند، گفته می شود با این کار ارز از کشور خارج می شود که بنده می گویم این ارز باعث شناختن ایران می شود و نگرانی بابت این مسئله نداریم.

رفیعی در پاسخ به پرسش درباره وضعیت نابسامان حمل و نقل هوایی کشور، اضافه کرد: آن فردی که می گوید اتوبوس سوار و قطار سوار هواپیما سوار می شوند، پولش را از مردم روستایی دریافت کرده است.

وی تاکید کرد: در وضعیت کنونی حمل و نقل هوایی بخش خصوصی قصور بیشتری دارند و ایرلاین های دولتی به قیمت ها مصوب تمکین می کنند.

وی بیان کرد: قیمت بلیت پرواز شرکتهای هواپیمایی داخلی۵۰ درصد بیشتر از قیمت پروازها در دنیاست.

تسنیم

مسکن
شناسه : 359308
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا