خودروی جدید ایران خودرو (ری را) زمستان می‌رسد

آنگونه که گفته می‌شود ری را خودروی جدید ایران خودرو زمستان وارد بازار خواهد شد. ری را کاملاً براساس نسل دوم پژو ۲۰۰۸ توسعه یافته است.

به گزارش جهان صنعت نیوز، معاون طراحی و تکوین محصولات ایران‌خودرو گفت: پروژهٔ کراس‌اوور K۱۲۵ (ری را) به امکانات و آپشن‌های روز دنیا مجهز خواهد بود و تمامی استانداردهای ۸۵ ‌گانه را دارا است. این پروژه زمستان امسال روانه بازار خواهد شد.

این خودرو توسط مدیرعامل قبلی ایران‌خودرو ری‌را نام‌گذاری شده بود. اما به‌نظر می‌آید تغییر نام آن در دستور کار قرار گرفته و زمان عرضه نام دیگری خواهد داشت.

با خودروی ری را بیشتر آشنا شوید

ری را نام کراس اوور جدید ایران خودرو است که کاملاً براساس نسل دوم پژو ۲۰۰۸ توسعه یافت. ری‌را در زبان مازندرانی معانی بسیاری دارد. اما آنطور که ایران خودرو اعلام کرد، ری‌را در این زبان نام پرنده‌ای کوچک‌تر از گنجشک و بسیار تیزپرواز است. بنابراین می‌توان آن را نمادی از زندگی، سرسبزی، زیبایی و سرعت به شمار آورد. با این وجود گفته می‌شود که نام این خودرو در زمان عرضه تغییر خواهد کرد.

گفته می‌شود این خودرو مجهز به موتور TC7 پلاس ایران خودرو خواهد بود.

این موتور توربو با حجم دقیق ۱۶۴۵ سی‌سی رقمی بین ۱۶۰ تا ۱۶۳ اسب بخار قدرت در اختیار راننده قرار می‌دهد.

حداکثر گشتاور آن نیز ۲۴۵ نیوتن‌متر اعلام شد. توان و گشتاور موتور TC7 پلاس ایران خودرو نیز توسط گیربکس شش سرعته اتوماتیک به محور جلو ری‌را منتقل خواهد شد.

خودرو

شناسه : 359375
لینک کوتاه :

۷ دیدگاه

  1. چقدر خوب می شد اگر خودرو ساز های داخلی به جای مونتاژ یا سر هم بندی این تعداد خودروی بی کیفیت و تحقیر مصرف کننده ایرانی و آن هم با دلال بازی و قیمت گزاف ، فقط میتونستند یک خودرو با کیفیت و درست و حسابی مثل togg ترکیه درست کنند !!!!!!.

  2. منتظر باشید زمستون میرسه 🤣، باو اینا تکلیف اون ۵۰۰ میلیونی رو‌ که بخاطر خودروی وارداتی از ملت چاپیدن هنوز مشخص نکردن و خودرویی هم تحویل ندادن، اینا کی به وعده شون عمل کردن که این بار دوم باشه؟

  3. چه فایده مطمئنن قیمتش کمتر۲میلیارد تومان نیست۹۹درصد مردم فقط$نظاره گراین وتماشاچی این ماشین هست ۱درصد استفاده میبرن ازش
    شما اگه شرف دارین خودروهای خارجی وارداتی رو باتعرفه کمتر وارد وبه دست ملت ایران برسانین ری را بخوره تو سرتون که هرچندبعیدبدونم بتونین ازپسش بربیاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا