استفاده از خودروی شخصی برای زائرین کربلا آزاد شد

دبیر ستاد اربعین استان تهران گفت: با توجه به کمبود وسایل حمل و نقل عمومی و با توجه به توسعه پارکینگ‌ها و زیرساخت‌های مربوطه برای خودرو شخصی، زائرین اربعین برای رسیدن به مرز از خودرو‌های شخصی استفاده کنند.

به گزارش جهان صنعت نیوز، سید کمال سادات در جلسه ستاد اربعین با اشاره به موضوعاتی که مطرح شده است. اظهار داشت: تامین امکانات اولیه و انتقال تجهیزات به نجف از موضوعات مطرح شده در این جلسه بود.

وی با اشاره به دیدار استاندار تهران با معاون استاندار نجف افزود: گزارشی از جلسه دیروز و تعاملات و همکاری دو کشور در موضوع اربعین مطرح شد.

سادات گفت: در مورد پشتیبانی در موضوعات مختلف از جمله آب آشامیدنی، سوخت، نقل و انتقال، موضوع کامیونداران، مواد اولیه مثل شکر، برنج، روغن، تامین ژنراتور‌ها و مولد‌های برق نیز بررسی‌های لازم به عمل آمد. همچنین هماهنگی لازم برای استقرار خادمین انجام شد.

او سپس با اشاره به صورتجلسه ۱۱۲ ستاد مرکزی اربعین گفت: با توجه به ظرفیت بسیار بالای عاشقان اباعبداله و ظرفیت حمل و نقل عمومی، همچنین با توجه به توسعه پارکینگ‌ها وزیرساخت‌های مربوطه زائرین می‌توانند از خودرو شخصی برای رسیدن به مرز استفاده کنند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

عمومی
شناسه : 359600
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا