وقتی پژو ۲۰۶ پیچ گوشتی تارا می‌شود؟

به نظر می‌رسد فشار برای افزایش تولید و عرضه در سامانه یکپارچه خودرو، خلاقیت خودروسازان را برای کاهش هزینه‌ها دو چندان کرده است.

 به گزارش جهان صنعت نیوز، افزایش تولید و عرضه در سامانه یکپارچه خودرو کاهش محسوس قیمت خودرو را به همراه دارد. این ایده اصلی وزارت صمت و شورای رقابت برای کنترل بازار است. راهکاری که البته کارشناسان نه تنها نسبت به کارایی آن شک دارند بلکه معتقدند فشار بر خودروسازان داخلی برای افزایش تیراژ خودرو بدون اصلاحات ساختاری منجر به کاهش محسوس کیفیت خودروها می‌شود.

انتقادی که به نظر می‌رسد این روزها با بررسی خودروهای صفر کیلومتر عرضه شده در سامانه یکپارچه خودرو نمود بیش‌تری پیدا کرده است. فارغ از کیفیت پایین بدنه ،‌قطعات و تزئینات داخلی خودروهای صفر کیلومتر، نکته ای که این روزها در فضای مجازی مورد توجه قرار گرفته، استفاده از قطعات خودروهای دیگر در تولید خودروهای جدید است. به عنوان مثال استفاده از قطعات پراید و کوییک در تولید وانت کارا چند وقت پیش مورد توجه کاربران قرار گرفت

در تازه ترین ویدئویی که در فضای مجازی منتشر شده، به نظر می‌رسد ایران خودرو پیچ گوشتی و ابزار یدکی خودروی تارا را با استفاده از شاسی قفل داخلی پژو ۲۰۶ تولید کرده است.

خودرو
شناسه : 359788
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا