متقاضیان آزمون استخدامی آموزش و پرورش بخوانند: این شماره ها پاسخ شما را می‌دهند

ستاد آزمون استخدام آموزگار (آزمون استخدامی آموزش و پرورش) در اطلاعیه شماره ۵ خود از آغاز به کار مرکز پاسخگویی ستاد این ستاد خبر داد.

به گزارش جهان صنعت نیوز، ستاد آزمون استخدام آموزگار ۱۴۰۲ (آزمون استخدامی آموزش و پرورش) اعلام کرد: با عنایت به آغاز فرآیند ارزیابی تکمیلی، به اطلاع پذیرفته شدگان مرحله اول آزمون استخدام آموزگاری وزارت آموزش و پرورش می‌رساند در راستای پاسخگویی به سؤالات و راهنمایی داوطلبان، مرکز پاسخگویی ستاد آزمون استخدامی آموزگاران به شماره تماس‌های مندرج در جدول ذیل، روزهای شنبه تا پنجشنبه از ساعت ۷ الی ۱۶ آماده پاسخگویی است.

آزمون استخدامی آموزش و پرورش مرحله اول

فرآیند ارزیابی پذیرفته شدگان مرحله اول آزمون استخدامی آموزش و پرورش (آزمون استخدام آموزگار)

سال‌های گذشته پس از برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش و فرآیند مصاحبه، نمره‌ای تحت عنوان نمره مصاحبه لحاظ می‌شد.

در سال گذشته نسبت نمره ۷۰ درصد نمره علمی و ۳۰ درصد نمره مصاحبه بوده است. اما در سال جاری این رویکرد تغییر کرده و مصاحبه به روش سنتی قبل نخواهیم داشت. به جای آن کانون ارزیابی تکمیلی فرآیند ارزیابی را انجام خواهد داد.

کانون ارزیابی تکمیلی با حضور ارزیابان تخصصی و حرفه‌ای در این کانون و طی یک فرآیند علمی و برنامه‌ریزی‌شده  است. در نتیجه به‌صورت کامل شایستگی‌های عمومی، اختصاصی و حرفه‌ای داوطلبان آزمون استخدام آموزگار احصا می‌شود.

ابزارهایی که معمولاً در کانون‌های ارزیابی مورد استفاده قرار می‌گیرد شامل بحث گروهی، ایفای نقش و مصاحبه تخصصی است.

داوطلبان باید در یک روز برای بررسی مدارک و معاینات پزشکی مراجعه داشته باشند. در روز مجزایی که اعلام خواهد شد، برای حضور در کانون ارزیابی تکمیلی مراجعه کنند.

زمان ارزیابی تکمیلی برای هر فرد از ابتدای صبح آغاز شده و این فرایند باتوجه‌به اینکه چندساعته است، یک روز کامل را به خود اختصاص می‌دهد.

کانون ارزیابی تکمیلی و فرایند گزینش به‌صورت جداگانه اما در یک روز برای سنجش شایستگی‌ها انجام می‌شود.

نتیجه اعلامی بر خلاف سال گذشته به‌صورت ۶۰ درصد آزمون ارزیابی تکمیلی و ۴۰ درصد نمره کتبی است و نتیجه نهایی داوطلبان براین‌ اساس مشخص خواهد شد.

اجتماعی و فرهنگی
شناسه : 359815
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا