تکمیل وجه لاماری برای خریداران سامانه یکپارچه خودرو آغاز شد

شرکت آرین پارس موتور برای متقاضیان لاماری ایما با اولویت نوبت اول پاییز 1402 در سامانه یکپارچه، فراخوان تکمیل وجه صادر کرد.

به گزارش جهان صنعت نیوز، شرکت آرین پارس موتور برای متقاضیان لاماری ایما با اولویت نوبت اول پاییز ۱۴۰۲، فراخوان تکمیل وجه صادر کرد. این بخشنامه ویژه آن دسته از مشتریانی است که پیش ثبت نام این خودرو را در سامانه یکپارچه انجام داده بودند. اکنون این گروه از مشتریان بایستی نسبت به پرداخت وجه خودرو و تنظیم قرارداد فروش به وب‌سایت اینترنتی لاماری مراجعه کنند.

مشتریانی که شامل فراخوان تکمیل وجه لاماری ایما شده‌اند، از ساعت ۱۰ صبح روز شنبه هفدهم تیرماه ۱۴۰۲ قادر به پرداخت وجه و تنظیم قرارداد فروش خواهند بود. مراحل ثبت نام و پرداخت وجه این خودرو به صورت اینترنتی انجام می‌شود. مشتریان بایستی به به آدرس اینترنتی به نشانی https://sales.lamari.ir مراجعه نمایند.

شرایط فروش لاماری ایما به صورت پرداخت با قیمت قطعی و موعد تحویل ۹۰ روز کاری است. همچنین سایر متقاضیان محترم می توانند با مراجعه به آدرس اینترنتی فوق در بخش « استعلام نوبت دهی» نسبت به استعلام و مشاهده نوبت ثبت نام خود اقدام کنند. رنگ‌های قابل عرضه لاماری ایما در این طرح سفید، مشکی، سبز، خاکستری و قرمز خواهد بود.

لاماری ایما را می‌توان یکی از محبوب‌ترین کراس‌اوورهای حال حاضر بازار دانست. تولید این خودرو از سال ۱۴۰۱ آغاز شد و تا به امروز ادامه یافته است. این خودرو چهره جذابی دارد و مشخصات فنی آن نیز رضایت بخش است. همچنین طراحی ظاهری آن تناسب قابل قبولی با ذات یک کراس‌اوور اسپرت دارد. تمامی این موارد در کنار قیمت مقرون به صرفه، باعث شده‌اند تا لاماری ایما به خودرویی محبوب و پرفروش در ایران تبدیل شود.

منبع: دیجیاتو

خودرو

شناسه : 360130
لینک کوتاه :

1 دیدگاه

  1. خودرو های چینی دائم در حال تعویض مدل و شمایل هستند و علتش هم سرمایه ایی نبودن و پیشرفت تکنولوژی است. این خودروها ضمن نداشتن استاندارد جهانی و انتهای تولید فاقد خدمات بعد فروش هستند. خودرو چینی فقط بدرد اقشار ثروتمند میخوره وبرای شخص بعدی خریدار یک سرطان کامل هست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا