رقیب جدید توئیتر یک شبه ۳۰ میلیونی شد

درحالی‌که کمتر از یک روز از انتشار عمومی رقیب جدید توئیتر می‌گذرد، تعداد کاربران شبکه‌ی اجتماعی جدید متا مرز ۳۰ میلیون نفر را رد کرده است.

به گزارش جهان صنعت نیوز، مارک زاکربرگ، مدیرعامل متا، در بیانیه‌ای می‌گوید تعداد کاربران تردز رقیب جدید توئیتر تنها ۱۶ ساعت پس از آغازبه‌کار این شبکه‌ی اجتماعی مرز ۳۰ میلیون را رد کرده است. در صبح روز پنج‌شنبه به وقت ایالات متحده، تردز به برترین اپلیکیشن رایگان در اپ استور آیفون تبدیل شد.

تردز پاسخ مستقیم متا به توییتر محسوب می‌شود؛ شبکه‌ای اجتماعی که در ماه‌های اخیر به‌دلیل تحولات عظیمش همواره در حاشیه بوده و شماری از کاربران از آن فاصله گرفته‌اند.

توییتر شنبه‌ی این هفته محدودیت‌های عجیبی اعمال کرد، اما چند ساعت پیش از آغازبه‌کار تردز، شاهد لغو یکی از محدودیت‌ها (الزام‌به داشتن حساب کاربری برای مشاهده‌ی توییت‌ها) بودیم.

در ماه‌های اخیر شمار رقبای توییتر افزایش پیدا کرده است؛ با این‌حال هیچ‌یک از این سرویس‌ها نظیر ماستودون و بلواسکای نتوانسته است به محبوبیت Instagram Threads دست پیدا کنند.

رقیب جدید توئیتر کار ساده‌تری برای جذب مخاطب دارد؛ چون به‌شدت به اینستاگرام وابسته است و حمایت متا را در پشت خود می‌بیند. بدون داشتن حساب اینستاگرام امکان لاگین در تردز وجود ندارد.

بر اساس گزارش CNBC، تردز برای رقابت با توییتر به قابلیت‌های بیشتری نیاز دارد. یکی از بزرگ‌ترین نقص‌های تردز، نبود بخش دایرکت است. بدین ترتیب در نسخه‌ی فعلی تردز نمی‌توانید در مکالمات دونفره یا چندنفره شرکت کنید و همه‌چیز به‌صورت عمومی قابل‌مشاهده خواهد بود.

خبرآنلاین

 

دانش و فناوری
شناسه : 360201
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا