پژو پارس با قلب پلاس دوباره باز می‌گردد

پژو پارس که به نظر می‌رسید به پایان خط نزدیک شده باشد، حالا قرار است با پیشرانه جدید دوباره به بازار عرضه شود.

به گزارش جهان صنعت نیوز، ایران خودرو قرار است نسخه جدید پژو پارس را رونمایی کند. بر اساس خبرهای منتشر شده،‌ این نسخه مجهز به موتور تی یو فایو پلاس (TU5P) است.

این در حالی است که پیش از این گفته می‌شد، ایران خودرو قصد خروج پژوپارس از خط تولید را دارد.

پژو پارس با موتور نام آشنا به اضافه پلاس!

ایران خودرو در حال حاضر پیشرانه TU5 پلاس را روی پژو ۲۰۷، رانا پلاس سقف شیشه‌ای، تارا دنده‌ای و اتوماتیک نصب کرده است. طبق شنیده‌ها پژو پارس ELX نیز به زودی به این پیشرانه مجهز خواهد شد.

این موتور می‌تواند قدرتی برابر با ۱۱۳ اسب بخار و گشتاور ۱۴۴ نیوتن‌متر را به تولید برساند. قدرت تولید شده از این پیشرانه نیز توسط گیربکس‌های ۵ سرعته دستی، ۶ سرعته دستی و ۶ سرعته اتوماتیک به چرخ‌ها منتقل می‌شود.

امکانات جدید خودروی دوست داشتنی ایران خودرو

پژو پارس ELX به عنوان نسخه آپشنال محسوب می‌شود. نسبت به مدل قبل‌های خود از امکاناتی بیشتری نظیر جلوآمپر نیمه دیجیتال، سنسور نور و باران ، کروز کنترل، سنسور پایش باد تایرها، دوربین دنده عقب، مالتی مدیا و چراغ های عقب دودی بهره می‌برد.

پارس ELX با پیشرانه TU5 پلاس نسبت به قبل به قبل یک سدان خانوادگی کامل‌تر برای مشتریان خواهد بود، زیرا این پیشرانه نسبت به نسخه معمولی خود به میزان چشمگیری ارتقا پیدا کرده است.

منبع: گجت نیوز

خودرو

شناسه : 360475
لینک کوتاه :

1 دیدگاه

  1. ایران خودرو وشورای رقابت باید پول های اضافه گرفته شده بابت خرید پژو ۲۰۷تیپ۵ را به مصرف کنندگان پس بدهد دزدی آشکار یعنی این مجلس شورای اسلامی کجاست۸۰میلیون اضافی گرفته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا