قیمت دلاری بلیت هواپیما به پایان رسید؟

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: شرکت خدمات مسافرتی و سایت هایی که اقدام به فروش بلیت دلاری می کنند، برای همیشه مسدود شدند.

به گزارش جهان صنعت نیوز، آقای جعفر یازرلو گفت: با پیگیری های صورت گرفته در خصوص فروش بلیت پروازهای داخلی در سایت های خارجی متوجه شدیم که دفتر خدمات مسافرت هوایی وزین مهر اکسین با تارنمای Aidalil78.com اقدام به فروش دلاری بلیت هواپیما می کرد. این موضوع به سرعت توسط سازمان هواپیمایی کشور مورد بررسی قرار گرفت.

به گفته سخنگوی سازمان هواپیمایی کشور، امروز دو تارنمای عربی که به هیچ عنوان مجوزی از سازمان هواپیمایی کشوری نداشتند، لغو امتیاز کرده ایم . برای همیشه مسدود خواهد شد.

او می گوید: پروانه فعالیت شرکت خدمات مسافرتی وزین مهر اکسین تا یک ماه تعلیق کرده ایم. در صورتی که در این مدت کوچکترین حرکتی برای فروش انجام دهد، برای همیشه لغو مجوز خواهد شد.

یازرلو گفت: نامه تعلیق را به مدیرعامل شرکت وزین مهر اکسین ارسال کرده ایم. همچنین دو تا سایت Traveloxin.ir و Aidalil78.com برای همیشه از دسترس فردا خارج می شوند.

او می گوید: دادستان تهران اقدام به انسداد سایت های اعلام شده می کنند. این شرکت ایرانی به هیچ عنوان عربی نبوده است. با این تخلفی که انجام داده برای یک ماه تعلیق شد. سایت های فروش هم برای همیشه مسدود شده اند.

این مقام مسئول گفت: تخلف شرکت وزین مهراکسین برای انسداد سایت ودامنه به دادستانی تقدیم شده است .

یازرلو گفت: به هیچ عنوان نمایش، عرضه، انتشار و فروش بلیت هواپیما خارج از نرخنامه اعلامی سازمان قانونی نیست. به مسافران توصیه می کنم که موضوعات این چنینی رو در سایت سازمان ثبت شکایت و گزارش کنند. قیمت دلاری به هیچ عنوان نداریم. اتباع غیرایرانی و ایرانی هم محلی از اعراب ندارند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مسکن
شناسه : 360485
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا