بررسی کلیات برنامه هفتم توسعه در کمیسیون تلفیق کلید خورد

داود منظور گفت: کمیسیون تلفیق از فردا وارد محتوای لایحه برنامه هفتم توسعه خواهد شد و موضوع رشد اقتصادی به عنوان نخستین فصل این لایحه مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

به گزارش جهان صنعت نیوز، داوود منظور در حاشیه جلسه کمیسیون تلفیق لایحه برنامه هفتم توسعه گفت:  دومین جلسه کمیسیون تلفیق است و من در جلسه نخست این کمیسیون کلیاتی را از برنامه هفتم طرح کردم. ۱۲ تن از نمایندگان نکات و ملاحظاتی را در بخش‌های مختلف عنوان کردند.

رئیس سازمان برنامه و بودجه تاکید کرد: به دلیل اینکه فرصت لازم وجود نداشت تا ما به این ابهامات پاسخ دهیم. امروز و از ابتدای صبح که در جلسه کمیسیون حاضر شدیم. از تعدادی وزرا برای حضور در این جلسه دعوت کردیم. تا به نکات و ملاحظات نمایندگان پاسخ دهند.

منظور با اشاره به حضور وزیر اقتصاد، وزیر نیرو، وزیر بهداشت و درمان، وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان اداری و استخدامی در جلسه امروز کمیسیون تلفیق گفت: این وزرا و مسئولین با حضور در جلسه کمیسیون به تفصیل نکات خود را مطرح و لایحه فوق را تبیین و به سوالات نمایندگان پاسخ دادند.

طرح پیشنهاداتی برای برنامه هفتم توسعه

وی با بیان اینکه فضای مجلس و کمیسیون بسیار مساعد و مثبت است. او گفت: یک همدلی و همچنین همکاری خیلی نزدیکی را با نمایندگان شاهد هستیم. مطمئنیم با فضایی که وجود دارد، بتوانیم هرچه زودتر لایحه را به تصویب نهایی برسانیم.

رئیس سازمان برنامه بودجه ادامه داد: نمایندگان در حوزه‌های تخصصی خودشان نکات، ابهامات و پیشنهاداتی را نسبت به برنامه هفتم توسعه مطرح کردند. تلاش می‌کنیم در نشست‌های تخصصی که از فردا برگزار خواهد شد به مجموع این سوالات پاسخ دهیم و بتوانیم برنامه را پا به پای نمایندگان جلو ببریم.

منظور تاکید کرد: نگرانی خاصی نسبت به رای نمایندگان کمیسیون تلفیق به لایحه برنامه هفتم وجود ندارد. اغلب نمایندگان رضایت خود را پیرو این برنامه اعلام کردند. لذا ما از فردا وارد محتوای این لایحه خواهیم شد. اولین فصل این لایحه که مربوط به رشد اقتصادی است را مورد بررسی قرار خواهیم داد.

منبع: ایرنا

سیاسی
شناسه : 360493
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا