از امروز می توانید در سامانه جستجوی شغل بدنبال کار بگردید

سامانه جستجوی شغل با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی رونمایی شد.

به گزارش جهان صنعت نیوز، سامانه جستجوی شغل برای ارتباط بین کارجویان و کارفرمایان با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی رونمایی شد.

در این مراسم محمود کریمی بیراوند معاون کارآفرینی وزیر تعاون گفت: با طراحی و راه‌اندازی این سامانه با وجود اینکه هنوز به صورت رسمی رونمایی نشده است تاکنون ۳۲ هزار نفر کارجو ظرف یک ماه گذشته در این سامانه ثبت‌نام کرده‌اند.

۲۷۰۰ کارفرما نیز از طریق کاریابی‌ها یا به صورت آزاد در این سامانه ثبت‌نام کردند.  بیش از ۶۱ هزار و ۴۲۴ فرصت شغلی هم در این سامانه معرفی شده و ۲۷۳۲ نفر در این مدت مشغول کار شده‌اند.

وی گفت: اطلاعات سامانه جستجوی مشاغل به‌روز بوده و مشاغل نوظهور و مشاغل رو به افول در آن مشخص می‌شود.

در این مراسم همچنین نعمت‌الله رضایی مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید با بیان اینکه این سامانه در صندوق کارآفرینی طراحی شده است، گفت: تاکنون ۷۴۶۹ عنوان شغلی ثبت شده و بیش از ۶۱ هزار نفر درخواست شغل در این سامانه ثبت شده است و ۱۳۰۰ کارفرما تقاضای خود برای نیروی کار را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ از طریق این سامانه ثبت کرده‌اند.

وی گفت: قبلاً کارجویان ملزم بودند فقط از طریق دفاتر کاریابی دنبال شغل بگردند، اما اکنون به صورت مستقیم و از طریق سامانه می‌توانند به جستجوی مشاغل موردنظر بپردازد.

فارس

اقتصاد کلان
شناسه : 360594
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا