بورس امروز (۱۸ تیر): ادامه روزهای قرمز با چاشنی خروج پول حقیقی

بازار سهام در دومین روز کاری هفته با ریزشی ۱۸۷۰۰ واحدی به ارتفاع ۲ میلیون ۱۷۶ هزار واحد رسید.

 

به گزارش جهان صنعت نیوز،  بازار سهام دومین روز کاری هفته را با نیم نگاهی به ریزش نرخ ارز در بازار غیر رسمی، منفی آغاز کرد و در ادامه بر شدت عرضه ها افزوده شد و اکثر سهام بازار در محدوده ی منفی معامله شدند.

بنابراین در پایان معاملات امروز شاخص کل بورس اوراق بهادار با ریزشی ۱۸ هزار و ۷۰۰ واحدی  به ۲ میلیون و ۱۷۶ هزار واحد رسید، همچنین شاخص کل هم‌وزن نیز با ریزشی ۶۶۰۰ واحدی به ارتفاع ۷۷۰ هزار واحدی رسید.

گفتنی است سه نماد «فارس»، «کگل» و «وغدیر» بیشترین تأثیر در شاخص کل بورس و سه نماد «هرمز»، «ارفع» و «وسپهر» بیشترین تأثیر را در شاخص فرابورس داشته‌اند، همچنین سه نماد «شهر»، «سصفها» و «وبملت» سه نماد پرتراکنش بازار بورس و سه نماد «کتوسعه»، «عالیس» و «زفجر» سه نماد پرتراکنش در بازار فرابورس در روز جاری بودند.

لازم به ذکر است که ارزش معاملات خُرد در بازار امروز مورخ ۱۸ تیر ماه ۱۴۰۲، مبلغ ۶ هزار میلیارد  ۹۰۰ میلیون تومان بود. گفتنی است حقیقی‌ها در روز جاری حدود ۲۸۰ میلیارد تومان از بازار سهام خارج کردند. 

در بازار امروز ۱۰۱ نماد در محدوده مثبت و ۳۰۶ نماد در محدوده منفی و در بازار فرابورس ۱۰۲ نماد در محدوده مثبت و ۲۰۵ نماد در محدوده منفی معامله شدند./ تسنیم

بورس
شناسه : 360652
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا