هشدار به مسافران شمال: خطر غرق شدگی

اداره کل مدیریت بحران استانداری مازندران با صدور اطلاعیه‌ای نسبت به احتمال خطر غرق‌شدگی در رودخانه‌های استان با توجه به جریان باز بودن دریچه سدها و جریان تند آب هشدار داد و از مسافران و شهروندان مازندران خواست در رودخانه‌ها شنا نکنند.

به گزارش جهان صنعت نیوز، چهار مورد غرق‌شدگی در رودخانه‌ و دریای مازندران طی ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است. این موضوع سبب شد که مدیریت بحران استانداری مازندران با صدور اطلاعیه‌ای به همه علاقه‌مندان به شنا در رودخانه‌ها و دریا هشدار دهد.
بر اساس اطلاعیه صادر شده از سوی مدیریت بحران استانداری مازندران، باز شدن دریچه‌ سدهای استان برای مصارف کشاورزی و همچنین تند شدن جریان آب رودخانه‌های استان خطر غرق شدن در رودخانه‌ها را افزایش داده است.
بر همین اساس نیز این دستگاه ستادی، از همه مسافران و شهروندان تقاضا کرده است که در کنار رودخانه‌ها توقف نداشته باشند. با توجه به احتمال خطر غرق در رودخانه‌ها شنا نکنند.
بنا به اعلام مسوولان انتظامی، روز گذشته یک مرد ۵۲ ساله که برای شنا و تن به آب زدن در رودخانه ای در شرق مازندران را انتخاب کرده بود، اسیر جریان آب این رودخانه شد و جان باخت.
جسد فرد جان‌باخته حدود دو ساعت بعد از غرق شدن توسط تیم امداد و نجات از آب بیرون کشیده شد.
همچنین سه کودک جویباری هم در دریای مازندران به دام آب افتادند و جان باخت که جسدشان پیدا شد.

منبع: ایرنا

حوادث
شناسه : 360884
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا