وارد کننده خودرویی که کلاهبردار از آب درآمد

ساری- فرمانده انتظامی استان مازندران از دستگیری متهم فراری که با وعده واردات خودرو، مبلغ چهار هزار میلیارد ریال از شهروندان کلاهبرداری کرده بود، خبر داد.

به گزارش جهان صنعت نیوز، سردار حسن مفخمی شهرستانی اظهار داشت: در پی مرجوعه قضائی مبنی بر اینکه فردی با وعده واردات خودرو و خرید و فروش آن از شهروندان کلاهبرداری می‌کند. بلافاصله موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: مأموران پایگاه آگاهی ساری با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات ویژه پلیسی، متهم را که از زندانیان فراری و تحت تعقیب مراجع قضائی و انتظامی بوده، شناسایی و وی را در عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی مازندران : در بررسی‌های به عمل آمده پیرامون این پرونده مشخص شد، متهم تاکنون ۴ هزار میلیارد ریال از شاکیان پرونده کلاهبرداری کرده است. او اظهار داشت: متهم در بازجویی‌های فنی پلیس به جرم خود مبنی بر کلاهبرداری از شهروندان با وعده واردات و خرید و فروش خودرو اقرار کرد.

سردار مفخمی از تشکیل پرونده برای متهم و تحویل وی به مرجع قضائی خبر داد. وی به شهروندان توصیه کرد: برای پیشگیری از کلاهبرداری در نمایشگاه‌هایی که مجوز فعالیت از اتحادیه مربوطه را دارا می‌باشند؛ اقدام به خرید و فروش خودرو کنید.

وی تاکید کرد: در زمان خرید خودرو حدالامکان با شخص مالک خودرو، جهت انجام امورات نقل و انتقال مراجعه کنند. زیرا در صورت ممنوع المعامله بودن فروشنده، وکالتنامه ارائه شده از سوی آنها معتبر نیست.

منبع: مهر

خودروعمومی
شناسه : 360887
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا