زاکانی در بهشت می ماند

سخنگوی شهرداری تهران گفت:آقای زاکانی به دولت نمی‌رود بلکه ۲ سال است عضو کابینه و همراه رئیس جمهور است.

به گزارش جهان صنعت نیوز، مطهر محمدخانی سخنگوی شهرداری تهران در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی فارس گفت: آقای زاکانی به دولت نمی‌رود بلکه ۲ سال است که به دولت رفته!‏ شهردار تهران هم‌اکنون عضوی از کابینه و همراه رئیس‌جمهور است.

وی ادامه داد: خبری هم که منشاء شایعه رفتن علیرضا زاکانی از شهرداری شده است، تصمیم خوب دولت در حوزه کاهش آسیب‌های اجتماعی پایتخت است که پس از بررسی‌ها از سوی دولت اعلام می‌شود.

بر اساس این گزارش، علیرضا زاکانی در حاشیه جشن فرزندان غدیر که با حضور ۷۰۰۰ کودک کار در استادیوم آزادی برگزار شد در خصوص انتخاب وی به عنوان دستیار ویژه رئیس جمهور در امور آسیب‌های اجتماعی شهر تهران، گفت: این موضوع مطرح شده و در کمیسیون‌های تخصص در حال بررسی است. تا زمانیکه در جلسه هیات دولت تصویب و ابلاغ نشود نمی‌توان در مورد آن صحبت کرد.

فرماندهی واحدی برای آسیب‌های اجتماعی در تهران ایجاد می شود

همچنین محمد امین توکلی زاده در مراسم امروز صبح استادیوم آزادی گفت: ریاست جمهوری با پیشنهاد شهرداری مبنی بر تفویض اختیاراتش به شهردار تهران پیرامون کودکان کار، متکدیان و معتادان متجاهر موافقت کرده است. کلیات این موضوع در جلسه بررسی شده است. هر دستگاه کار خود را انجام می‌دهد.  فرماندهی واحدی برای آسیب‌های اجتماعی در تهران ایجاد خواهد شد و در این زمینه به مدیریت واحد می رسیم.

بعد از اظهار نظر زاکانی در خصوص موضوع آسیب های اجتماعی و تعیین تکلیف وظایف در این زمینه در دولت، برخی اعلام کردند قرار است زاکانی از شهرداری برود. این در حالی است که این موضوع اصلا در مراسم امروز اعلام نشد. صدای ضبط شده این مصاحبه موجود است.

منبع: فارس

سیاسی
شناسه : 360900
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا