راهکار جدید برای جذب مخاطب؛

ارائه خدمات دولتی فقط از طریق پیام‌ رسان های داخلی

وزیر ارتباطات گفت: تلاشمان این است که امسال خدمات دولتی از طریق پلتفرم‌ها و پیام‌ رسان های داخلی ارائه شود و این پلتفرم‌ها غیر از پیام‌رسانی در حوزه‌های دیگر هم خدمت کنند.

به گزارش جهان صنعت نیوز، عیسی زارع‌پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات درخصوص راهکارهای جدید جذب مخاطب در پلتفرم‌های داخلی اظهار داشت:‌ درحال حاضر پیام‌ رسان های داخلی (بله، سروش پلاس، ایتا، آیگپ و گپ) قریب به ۴۰ میلیون نفر کاربر فعال ماهانه یکتا دارند و روبیکا به تنهایی بیش از ۴۰ میلیون نفر کاربر ماهانه دارد. در این آمار روزانه بیش از ۲۰ میلیون نفر از مردم عزیزمان در شبکه‌های اجتماعی داخلی کاربر فعال روزانه هستند.

وزیر ارتباطات افزود: ما تلاشمان این است، همانطور که یک‌سال گذشته در کنار این‌ پلتفرم‌ها بودیم، در ادامه راه نیز با تلاش و همکاری خود این پلتفرم‌ها، روزبه‌روز کیفیت و تنوع خدماتی آنها بیشتر شود و همچنین با ارائه خدمات جدید بتوانند توجه مردم عزیزمان را به خودشان جلب و مشکلات مردم را حل کنند و سرویس‌های جدید ارائه دهند. درحال‌حاضر بعضی از این پلتفرم‌ها تماس تصویری چندنفره به صورت کنفرانس تصویری را راه‌اندازی کرده‌اند.

وی همچنین تاکید داشت: تلاشمان این است که امسال خدمات دولتی نیز از طریق پلتفرم‌ها و پیام‌ رسان های داخلی ارائه داده شود و این پلتفرم‌ها غیر از پیام‌رسانی در حوزه‌های دیگر هم به مردم عزیزمان خدمت کنند.

لازم به ذکر است که چندروز گذشته تعدادی از پلتفرم‌های داخلی از تخصیص بودجه کلان و تبعیض در زمینه تبلیغات گلایه‌مند بودند که وزیر ارتباطات در این‌باره توضیح داد: ممکن است در برخی موارد بداخلاقی‌های تبلیغاتی صورت بگیرد که ما توصیه نمی‌کنیم ظرفیت‌های داخلی وارد فضاهای این‌چنینی شوند. ما همه بایکدیگر در یک مسیر درحال حرکت هستیم و باید همدیگر را تقویت کنیم، البته رقابت همیشه خوب است و ما در این زمینه یکپارچگی را با وجود اتصال متقابل به یکدیگر در عین حال که رقابت هم وجود دارد، می‌بینیم.

تسنیم

دانش و فناوری
شناسه : 360976
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا