ترافیک به چاده چالوس بازگشت

رییس پلیس راه مازندران از اعمال اجرای طرح محدودیت های ترافیکی با هدف تسهیل در تردد خودرویی در جا ه های ارتباطی این استان خبرداد.

به گزارش جهان صنعت نیوز، سرهنگ یدالله جهان تاب: وضعیت ترافیک در هر سه محور منتهی به این استان در کندوان، هراز و فیروزکوه را در زمان حاضر سنگین اعلام کرد.

وی اظهار داشت: وضعیت ترافیک در مسیر جنوب به شمال جاده کندوان حدفاصل پل زنگوله تا سیاه بیشه و همچنین در محدوده هزارچم و میانک در هر دو مسیر رفت و برگشت سنگین است.

این مقام مسوول خاطر نشان کرد: در مسیر جنوب به شمال جاده هراز در محدوده های گالری امامزاده هاشم، آب اسک، گزنک و بایجان ترافیک خودرو سنگین گزارش شده است.

جاده چالوس دارای مه گرفتگی و بارش پراکنده باران

وی با بیان اینکه جاده چالوس دارای مه گرفتگی و بارش پراکنده باران است. سایر محورهای شمالی در زمان حاضر فاقد هرگونه مداخلات جوی است، وضعیت ترافیک در مسیر جنوب به شمال جاده فیروزکوه – ترافیک سنگین در محور فیروزکوه را نیز سنگین ذکرکرد.

رییس پلیس راه مازندران اعلام کرد: مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به طور شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است. پلیس از رانندگان وسایل نقلیه خواست ضمن رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی از هر گونه سرعت و سبقت غیرمجاز خودداری کنند تا سفری امن و ایمن را برای خود و دیگران رقم بزنند.
برابر آمار، سالانه بیش از ۵۰۰ میلیون دستگاه خودرو در محورهای مازندران تردد دارند که ۱۱ درصد از این ترددها در محورهای اصلی و بقیه درون شهری است.مازندران ۱۰ هزار و ۴۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که حدود سه هزار کیلومتر از آن جاده اصلی و بقیه محور روستایی است.

سرهنگ جهان تاب محدودیت های ترافیکی در جاده های ارتباطی مازندران را به شرح زیر اعلام کرد:

تردد موتور سیکلت از ساعت ۱۲ ظهر روز چهارشنبه تا ساعت ۶ صبح روز شنبه از محورهای کرج – چالوس ، هراز ، فیروزکوه و بالعکس ممنوع است. تنها تردد موتور سیکلت های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.

محور کندوان: تردد انواع وسایل نقلیه در صورت پرحجم بودن ترافیک در محور کندوان از ساعت ۱۴ تا ۲۴ روز جمعه ۲۳ تیرماه جاری از کرج و ابتدای آزادراه تهران – شمال به سمت مرزن آباد ممنوع می باشد. در صورت اعلام مأمورین پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۷ تا ۲۴ همانروز از مرزن آباد به سمت کرج و تهران بصورت یکطرفه خواهد بود.

تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج – چالوس و بالعکس کماکان ممنوع است.

محور هراز: تردد وسایل نقلی از ساعت ۱۴ تا ۲۲ روز جمعه ۲۳ تیرماه در صورت سنگین بودن بار ترافیکی از شمال به جنوب بصورت مقطعی یکطرفه خواهد بود.

تردد تمام کامیون ها و کامیونت ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز چهارشنبه ۲۱ تیرماه و همچنین از ساعت ۶ تا ۲۴ روزهای پنجشنبه و جمعه ۲۲ و ۲۳ ماه جاری از محور هراز ممنوع است.

اجرای محدودیت های یاد شده منوط به افزایش حجم تردد در محورها خواهد بود. در صورت عادی بودن وضعیت ترافیک، با هماهنگی، اجرای محدودیت ها لغو خواهد شد.

مسکن

شناسه : 361360
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا