تردز از بازار رفت

این اپ به دستور مقام قضایی از روی استورهای اندرویدی ایرانی حذف شده است.

به گزارش جهان صنعت نیوز، شبکه اجتماعی «اینستاگرام تردز» چند روز پس از انتشار، از دو استور اندرویدی بازار و مایکت حذف شد. روابط عمومی کافه بازار به دیجیاتو گفت علت حذف این اپ به دستور کمیته فیلترینگ باز می‌گردد.

تردز (Threads) جدیدترین سرویس اینستاگرام است که از هفته گذشته نسخه اندروید و iOS آن در دسترس عموم قرار گرفت. «کافه بازار» و «مایکت» به عنوان دو فروشگاه اندرویدی شناخته شده در ایران نیز این اپ را برای کاربران خود عرضه کردند.

همچون مردم سراسر دنیا، ایرانی‌ها نیز از این اپلیکیشن استقبال خوبی داشتند به نحوی که تردز طی یک هفته انتشار در بازار به بیش از ۲۰۰هزار نصب و امتیاز ۴.۲ دست یافت.

با این وجود، ساعاتی پیش تردز از بازار حذف شد. روابط‌عمومی این مجموعه به دیجیاتو اعلام کرد حذف تردز از این فروشگاه اندرویدی به دستور کمیته فیلترینگ صورت گرفته است.

پیش‌تر مایکت، دیگر فروشگاه اندرویدی ایرانی نیز به دستور این نهاد، تردز را از مارکت خود حذف کرده بود.

اگر این اپلیکیشن را در بازار جستجو کنید با پیغام «این برنامه به دستور کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه، از حالت انتشار خارج شده است.» روبه رو خواهید شد. مایکت نیز پیغام «این برنامه به دستور مقامات قضایی از حالت انتشار خارج شده است.» را نمایش می‌دهد.

منبع: دیجیاتو

دانش و فناوری
شناسه : 361366
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا