پتروشیمی میانکاله بدون تایید محیط زیست اجرایی نمی شود

وزیر کشور گفت: مخالفت درباره پتروشیمی میانکاله در منطقه باید مورد توجه قرار گیرد، اینکه چه کاری باید کرد بستگی دارد آن سازمان‌های مربوطه که مسئول این پروژه هستند اگر تایید محیط زیست را نداشته باشند هیچ کاری را نمی‌تواند شروع کنند.

به گزارش جهان صنعت نیوز، وزیر کشور گفت: سازمان‌های مربوطه که مسئول پروژه پتروشیمی میانکاله هستند اگر تایید محیط زیست را نداشته باشند هیچ کاری را نمی‌تواند شروع کنند، حال این‌که چرا این کار را کرده‌اند را باید خودشان پاسخ دهند.

 با توجه به اینکه دولت و سازمان محیط زیست مخالف هستند اما همچنان این مسئله در استان مازندران دنبال می‌شود، وزارت کشور در این زمینه ورود کرده است یا خیر؟ گفت: این جزو موضوعات ما نیست، پتروشیمی مشکل اساسی‌اش محیط زیست بوده است که باید محیط زیست نظر دهد.

وزیر کشور درباره اینکه محیط زیست گفته است مخالفم بیان کرد: حال مخالفتش در منطقه باید مورد توجه قرار گیرد، اینکه چه کاری باید کرد بستگی دارد آن سازمان‌های مربوطه که مسئول این پروژه هستند اگر تایید محیط زیست را نداشته باشند هیچ کاری را نمی‌تواند شروع کنند. حال این‌که چرا این کار را کرده‌اند با وجود این‌که محیط زیست نظر خود را می‌گوید باید از خودشان سوال کرد.

منبع: شرق

محیط زیست
شناسه : 361626
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا