مدیر سامانه یکپارچه فروش پاسخ داد؛

در مرحله سوم سامانه یکپارچه خودرو چه مدل‌هایی عرضه می‌شود؟

مدیر سامانه یکپارچه خودرو در خصوص اینکه چه خودرو‌هایی در دوره سوم طرح فروش يکپارچه عرضه خواهد شد، توضیحاتی ارائه داد.

به گزارش جهان صنعت نیوز، مهدی تقدسی مدیر سامانه یکپارچه خودرو در خصوص اینکه چه خودرو‌هایی در دوره سوم عرضه خواهد شد،گفت:در حال حاضر هنوز مشخص نیست چه خودروهایی از سوی کدام خودروسازی ارائه خواهد شد و این تنوع به خودروسازان بستگی دارد.

او گفت:خبرهایی مبنی بر این که در دوره سوم چندین خودرو از سایپا روانه بازار می شود هم صحت ندارد.

مدیر سامانه‌یکپارچه تخصیص خودرو در پاسخ به این سوال که ایران خودرو هم در این دوره حضور دارد یا خیر ؟ گفت: در حال حاضر چیری اعلام نشده است و احتمالا در دوره سوم حضور خواهد داشت.

سامانه یکپارچه عرضه خودروهای داخلی گفت: برای تعدادی از متقاضیان خرید خودرو که در دور دوم عرضه‌ خودرویی به آنها تعلق نگرفت، ‌در شهریور امسال حتما باز می‌شود و بر این اساس این متقاضیان می‌توانند در آن مرحله از بین خودروهایی که عرضه می‌شوند، خودروی خود را انتخاب کنند و در نوبت تحویل خودرو قرار گیرند.

باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار برگزیدهخودرو

شناسه : 362051
لینک کوتاه :

۴ دیدگاه

  1. خیلی ها منتظر بودند شاهین پلاس با موتور تنفس طبیعی ۱۱۶ اسب تولید بشه که متاسفانه این موتور با تیراژ ۳۰۰۰ دستگاه در سال تولید ولی به دست روس‌ها میرسه.
    میشه مسئولین بگن که کی مردم ایران بر روسها الویت پیدا میکنند.؟
    آی مثل خیلی کشورهای دیگه که خودروی ایرانی را پس فرستادند، روس‌ها هم این کار رو کنند چه حالی میده.

  2. خدا وکیلی با چه رویی میخواهید دوباره خودرو عرضه کنید،من زمستان ۱۴۰۲بودم کلی برنامه ریزی کردم که تا آن تاریخ پولم جور کنم،پیام آمد که تا پایان تیرماه باید واریزی داشته باشید ،آخه چطوری جور کنم،از اولش هم معلوم بود که سرکار هستیم،فقط می خواستن که پول مردم جمع کند اصلا ماشینی در کار نبود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا