در جلسه هیات دولت مطرح شد؛

افزایش قیمت خودروهای مونتاژی لغو می شود

رئیس جمهور با بیان اینکه شورای رقابت با چه توجیهی قیمت خودروهای مونتاژی را افزایش داده است، معاون اول و وزرای اقتصاد و صمت را مامور بررسی و اصلاح این روند کرد.

به گزارش جهان صنعت نیوز،  آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی در جلسه هیات دولت، با بیان اینکه شورای رقابت با چه توجیهی قیمت خودروهای مونتاژی را افزایش داده است؟ معاون اول رئیس جمهور و وزرای اقتصاد و صمت را مامور بررسی و اصلاح این روند کرد.

رئیس جمهور گفت: اینکه در سال «رشد تولید و مهار تورم» یک بخش بدون اخذ مجوزهای لازم کالاها را گران کند. قابل پذیرش نیست. دستگاه‌ها باید خود را موظف به مقابله با گرانی و تورم بدانند.

آیت الله رئیسی با اشاره به امضای ۲۱ سند و تفاهم‌نامه همکاری در سفر اخیر به قاره آفریقا، پیگیری جدی توافق‌نامه‌ها و مصوبات مربوط به سفرهای خارجی دولت و ارائه گزارش عملکرد برای اطلاع افکار عمومی را مورد تاکید قرار داد.

رئیس جمهور در ابتدای این جلسه با اشاره به روزهای پایانی ماه مبارک ذی‌الحجه، مناسبات این ماه را برای افزودن به اندوخته‌های معنوی مغتنم دانست. همگان را به بهره‌گیری از این ایام فراخواند.

منبع: ایرنا

خودرو

شناسه : 362146
لینک کوتاه :

۷ دیدگاه

  1. سلام. امیدوارم که برگرده به همان قیمت های قبل شورای رقابت. ولی این وسط تکلیف این همه مشتری که به دلیل افزایش قیمت و عدم توان پرداخت انصراف دادند چی هست؟

  2. آقای رئیس جمهور عاجزانه در این زمینه برسی کنید بیشتر خودرو های بازار آزاد ۳۰درصد کاهش یافته اما خودرو سازان مونتاژی ۳۵درصد افزایش قیمت داشته آمد این چطور ممکنه

  3. چرا وزارت صمت در مقابل خودروسازان خصوصی سکوت می کند و شورای رقابت دنبال افزایش قیمت خودرو است و تنها کار شورای رقابت افزایش قیمت خودرو و دیگه کاری نداره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا