فردا آخرین مهلت تکمیل مدارک پذیرفته شدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش

فردا چهارشنبه (۲۸ تیرماه)، آخرین مهلت ارائه مدارک و تشکیل پرونده برای کلیه پذیرفته شدگان چند برابر ظرفیت آزمون استخدامی پیمانی سهمیه اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران است.

به گزارش جهان صنعت نیوز، بر اساس اطلاعیه اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران در خصوص پذیرفته شدگان چند برابر ظرفیت جامانده از تشکیل پرونده آزمون استخدامی پیمانی (ماده ۲۸)، کلیه پذیرفته شدگان سهمیه این اداره کل که بر اساس اطلاعیه شماره دو در موعد مقرر اعلام شده، تا کنون جهت ارائه مدارک و مستندات و تشکیل پرونده اولیه، انجام معاینات اولیه پزشکی و دریافت معرفی نامه برای ارزیابی و انجام مصاحبه، اقدام نکرده‌اند. به عنوان آخرین فرصت می‌توانند فردا چهارشنبه ۲۸ تیر ماه اقدام کنند.

در این راستا پذیرفته شدگان خانم‌ باید از ساعت ۸ صبح تا ۱۱ و آقایان از ساعت ۱۳ تا ۱۴ شخصا نسبت به ارائه مدارک خود به آدرس خیابان انقلاب، چهارراه کالج، خیابان البرز، پلاک یک، دبیرستان ماندگار البرز مراجعه و اقدام کنند.

مدارک لازم جهت تشکیل پرونده اولیه استخدامی:

الف) ارائه دو سری تصویر واضح از کارنامه قبولی در آزمون کتبی (قابل دریافت از سایت سنجش)

ب) تکمیل فرم اطلاعات فردی داوطلبان جهت بررسی صلاحیت‌های عمومی گزینش (از طریق سامانه my.medu.ir)

پ) ارائه کد رهگیری مربوط به تاییدیه ارسال الکترونیکی فرم اطلاعات فردی

بدیهی است عواقب ناشی از عدم تکمیل یا ارسال ناقص فرم مزبور و همچنین عدم ارسال مدارک مورد نیاز در زمان مقرر متوجه داوطلب است.

ت) تکمیل فرم اطلاعات آمادگی (پیوست) برای بررسی اسناد و مدارک خود اظهاری و ارزیابی تکمیلی (از طریق سامانه my.medu.ir)

ث) اصل و تصویر تمامی صفحات شناسنامه داوطلب (در صورت متاهل بودن و یا داشتن فرزند) اصل و تصویر شناسنامه همسر و فرزند یا فرزندان الزامی است.

ج) اصل و تصویر پشت و روی کارت ملی هوشمند یا کارت ملی قبلی به همراه رسید تعویض پیشخوان دولت

چ) اصل و تصویر مدارک تحصیلی (گواهینامه موقت یا دانشنامه با تاریخ فارغ التحصیلی قبل از ۲۲ خرداد سال جاری)

ح) اصل و تصویر مدارک کارت پایان خدمت یا معافیت دائم برای آقایان (قبل از ۲۲ خرداد ۱۴۰۲)

توجه: دانش آموختگان برتر، مشمول تسهیلات خدمت نظام وظیفه تخصصی بنیاد ملی نخبگانی که پروژه تحقیقاتی جایگزین خدمت مورد تایید مرکز نخبگان و استعدادهای برتر نیروهای مسلح را شروع کرده و دوره آموزش نظامی خود را طی کرده‌اند، باید گواهی پایان دوره آموزشی و شروع پروژه تحقیقاتی خود را ارائه دهند.

خ) ۶ قطعه عکس جدید سه در چهار پشت نویسی شده (شامل نام و نام خانوادگی، کد ملی و رشته تحصیلی)

سایر مدارک در صورت لزوم:

ـ ارائه اصل و تصویر گواهی ایثارگری از بنیاد شهید و امور ایثارگران یا مراجع ذیصلاح برای داوطلبانی که از سهمیه ایثارگری استفاده کرده‌اند.

ـ ارائه اصل و تصویر معرفی نامه از بهزیستی برای داوطلبانی که از سهمیه ۳ درصد معلولین استفاده کرده‌اند.

ـ داوطلبانی که متقاضی استفاده از امتیاز اشتغال جهت بهره‌مندی از اطلاعیه سری سوم اصلاحات دفترچه آزمون مبنی بر برخورداری از شرایط احراز رشته تحصیلی غیر مرتبط با آموزگاری هستند. شامل ابلاغ یا گواهی انجام کار با حداقل دو سال فعالیت آموزشی و تربیتی در آموزش و پرورش با حداقل ۱۰ ساعت فعالیت در هفته، از مراجع ذیصلاح، پرینت بیمه، تاییدیه گزینش و…، ارائه مستندات اشتغال در روز دریافت مدارک برای متقاضیان الزامی است و پس از آن ترتیب اثر داده نمی‌شود.

ـ ارائه اصل گواهی خدمت تمام وقت برای افرادی که به استناد یکی از قوانین و مقررات موضوعه با واحدهای دولتی آموزش و تربیتی آموزش و پرورش همکاری کرده‌اند، جهت کسر از سن، برای افرادی که کبر سن دارند.

ـ به متقاضیان شهر تهران امتیاز بومی تعلق نمی‌گیرد. متقاضیان پذیرفته شده در شهر تهران که سایر شهرستان‌های کشور را به عنوان الویت دوم انتخاب نکرده‌اند، نیازی به ارائه مستندات بومی ندارند. سایر داوطلبان پذیرفته شده با اولویت اول در شهر تهران که اولویت دوم خود شهرستان بومی خود (غیر از شهر تهران) انتخاب کرده‌اند، جهت بهره‌مندی از امتیاز بومی، باید مدارک بومی مربوط به آن شهرستان را مطابق مفاد دفترچه راهنمای ثبت نام در زمان تشکیل پرونده ارائه کنند.

ـ ارائه گواهی تخصصی معتبر از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و سازمان تبلیغات اسلامی در حوزه حفظ قرآن کریم با درجات ۱ تا ۳ جهت بهرمندی از امتیاز مربوطه صرفا برای رشته‌های تحصیلی مربوط به گروه معارف اسلامی

نکته: همزمان با دریافت و بررسی مدارک و تشکیل پرونده، معاینات اولیه پزشکی نیز از پذیرفته شدگان مرحله اول چند برابر ظرفیت به عمل خواهد آمد.

تذکرات مهم :

ـ عدم مراجعه برای ارائه مدارک تشکیل پرونده در زمان و محل اعلام شده به منزله انصراف تلقی شده و افراد حق اعتراض نخواهند داشت.

ـ با توجه به محدودیت فضا، صرفا حضور شخص پذیرفته شده مورد تاکید است. از پذیرش همراه به جهت ازدحام و جلوگیری از اختلال در امور معذوریم.

ـ حضور شخص داوطلب پذیرفته شده برای ارائه مدارک و معاینات پزشکی ضروری است. لذا از تحویل مدارک از طریق همسر، پدر، مادر و… خودداری شود.

ـ به همراه داشتن اصل و تصویر کلیه مدارک مورد نیاز و الزامی است.

منبع: ایسنا

اجتماعی و فرهنگی
شناسه : 362544
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا