استقبال کم نظیر سرمایه گذاران و تجار از غرفه سازمان منطقه آزاد کیش

غرفه سازمان منطقه آزاد کیش در دومین نمایشگاه معرفی بسته های سرمایه گذاری و توانمندی های صادراتی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی با استقبال قابل توجهی از سوی سرمایه گذاران و تجار روبرو شده است.

به گزارش جهان صنعت نیوز، این نمایشگاه ۲۷ تا ۳۰ تیر ۱۴۰۲ در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی مشهد بر پا شده و سازمان منطقه آزاد کیش توانمندی‌های صادرات محور منطقه آزاد کیش را در قالب چهارر پیشخوان توسط چهار شرکت منتخب تولیدی- صنعتی به نام های وسیم کیش، متلوک هیدرو نئوماتیک، فارس تکنولوژی و شرکت تولیدی خلیج فارس در غرفه ۳۱ سالن عطار به نمایش گذاشته است.

همچنین سازمان منطقه آزادکیش در این نمایشگاه ۱۰۶ بسته سرمایه گذاری به ارزش تقریبی۵۰۰ هزار میلیارد ریال در زمینه های گردشگری، درمان و سلامت، عمران و زیرساخت، فرهنگی، لجستیک، مسکونی، اداری و تجاری و … را تهیه و تدوین کرده است که اسناد آن به زبانهای فارسی انگلیسی، عربی و چینی به سرمایه گذاران متقاضی معرفی و تحویل می شود.

حضورگسترده سازمان منطقه آزاد کیش در این نمایشگاه، فرصت بسیار خوبی را در اختیار سرمایه گذاران و تجار قرار داده است تا از نزدیک با دستاوردهای منطقه آزادکیش و نحوه سرمایه گذاری در این منطقه آشنایی پیدا کنند.

گفتنی است در دومین روز این نمایشگاه سید امیر مرتضوی معاون قضایی رییس کل دادگستری خراسان رضوی و قائم مقام ستاد پیگیری دستورالعمل اجرایی سیاستهای کلی اقتصاد مقاومتی استان خراسان رضوی با حضور در غرفه سازمان منطقه آزادکیش و آشنایی با بسته های سرمایه گذاری و توانمندی های صادراتی منطقه آزادکیش با وحید زارع فکری سرپرست معاونت اقتصادی و سرمایه گذاری، دیدار کرد.

پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد کیش

اقتصاد کلان
شناسه : 362920
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا