جزیره کیش در کانون تعاملات ظرفیت های صنعت گردشگری مشهد مقدس

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش بهره گیری از مولفه ها و ظرفیت های صنعت گردشگری مذهبی در مشهد مقدس را به عنوان الگویی مناسب در توسعه گردشگری جزیره کیش عنوان کرد.

به گزارش جهان صنعت نیوز، رحیم سرهنگی در نشست هم اندیشی امروز پنجشنبه ٢٩ تیر با سرمایه گذاران و کارآفرینان در سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی؛ بر ۴ محور اصلی «زنجیره ارزش،حمل و نقل، جاذبه های گردشگری و اقامتی» که می تواند نقش موثری در توسعه صنعت گردشگری کیش ایفا کنند، اشاره کرد و اظهار داشت: در تحلیل زنجیره صنعت گردشگری باید نقاط استراتژیک مربوط به آن شناسایی، تحریک و توسعه یابد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود، گفت: مشهد مقدس با میزبانی بیش از ۳۰ میلیون گردشگر مذهبی در طول سال؛ عملکرد موفقی در توسعه زنجیره گردشگری این منطقه نسبت به سایر نقاط کشور داشته است.

رحیم سرهنگی، افزود: با تلاشی مضاعف و با همکاری موثر فعالان این حوزه از الگوی زنجیره گردشگری تکامل یافته مشهد مقدس در صنعت گردشگری کیش نیز استفاده خواهیم کرد.

سرهنگی جزیره کیش را به عنوان دومین مقصد گردشگری کشور معرفی کرد و افزود: سالانه بیش از ۲ میلیون گردشگر از اقصی نقاط کشور به جزیره سفر می کنند که از خدمات شایسته ای برخوردار می شوند.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش بر لزوم اهمیت همکاری های دو جانبه کیش و مشهد مقدس در زمینه توسعه گردشگری مناطق آزاد تاکید کرد و گفت: ضمن دعوت از سرمایه گذاران و کارآفرینان خراسان رضوی برای شرکت در نمایشگاه های جزیره کیش؛دفاتری نیزاز سوی شهرداری مشهد مقدس و سازمان منطقه آزاد کیش به همین منظور برای ارائه خدمات مطلوب به سرمایه گذاران حوزه گردشگری در نظر گرفته شده است.

اقتصاد کلان
شناسه : 363264
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا