سازندگان پروژه های مسکن ملی چشم انتظار پرداخت تسهیلات

دبیرانجمن انبوه سازان گفت: با توجه به پیشرفت پروژه های نهضت ملی مسکن در شهرهای مختلف، سازندگان همچنان چشم انتظار پرداخت تسهیلات ساخت هستند.

به گزارش جهان صنعت نیوز، در شرایط کنونی یکی از اقداماتی که دولت باید در دستور کار خود برای بهبود وضعیت بازار مسکن قرار دهد. افزایش میزان تولید مسکن از طریق ارائه تسهیلات ساخت است. در این زمینه دولت باید برنامه ریزی لازم را در دستور کار خود قرار دهد. تا شاهد بهبود وضعیت بازار مسکن به ویژه در شرایط اوج جابه جایی و فصل نقل وانتقالات باشیم.

اکنون بسیاری از مردم چشم انتظار تحویل واحدهای مسکونی خود هستند. برنامه ریزی برای بهبود وضعیت بازار مسکن یکی از مهم ترین اقداماتی است که دولت در دستور کار خود قرار داده است.

در همین رابطه بسیاری از کارشناسان بر اعطای تسهیلات ساخت مسکن تاکید بسیار زیادی داشته است. همین امر خود باعث می شود که دولت برنامه ریزی لازم را برای بهبود وضعیت بازار را در دستور کار خود قرار دهد.

روند ساخت پروژه های ملی مسکن

به گفته فرشید پورحاجت یکی از مهم ترین برنامه های که می توان امید داشت بازار ساخت وساز از رکود خارج شود. پرداخت تسهیلات به سازندگان است.  با توجه به پیگیری های رئیس جمهور و همچنین وزیر راه وشهرسازی به نظر می رسد. همکاری بانک ها در این حوزه در مقایسه با سال گذشته بهتر شده باشد.

با توجه به آنکه روند ساخت پروژه های نهضت ملی مسکن در مقایسه با سال گذشته بهتر شده است. برخی از پروژه ها هم به مرحله فونداسیون رسیده است. بنابراین نیازمند آن است که دولت در این حوزه برنامه ریزی بهتری برای پرداخت تسهیلات ساخت وساز انجام دهد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مسکن
شناسه : 363331
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا