دیدار رحیم سرهنگی با برخی از کسبه زحمتکش مراکز تجاری کیش

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش به منظور رسیدگی به مشکلات کسبه های فعال در مراکز تجاری کیش و تسهیل شرایط کسب و کار در این منطقه از بازارهای "پردیس 1-2 و عربها" بازدید کرد.

به گزارش جهان صنعت نیوز، رحیم سرهنگی رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش،سه شنبه شب سوم مرداد در گفتگو با برخی از کسبه مراکز تجاری کیش و در جریان قرار گرفتن مشکلات موجود در حوزه فعالیت بازارها؛ دستوری فوری برای حل مشکلات پیش رو فعالان زحمتکش مراکز تجاری را صادر کرد. 

مدیرعامل منطقه آزاد کیش تصریح کرد: باید این مساله را یکبار برای همیشه و به دست خود بخش خصوصی حل کنیم، چراکه مدیریت بخش خصوصی نسبت به بخش دولتی تصمیمات بهینه تر و بلند مدت تری می گیرند و برای حل چالش فصل هایی که کمتر گردشگر داریم باید با کمک خود بخش خصوصی برنامه جامعی تدوین شود.

مراکز تجاری کیش یکی از ظرفیت های اقتصادی در حوزه گردشگری است

سرهنگی با بیان این که مراکز تجاری جزیره کیش یکی از ظرفیت های اقتصادی این منطقه، نقش موثری را در حوزه گردشگری جزیره ایفا می کنند که بر این مهم تاکید کرد و گفت: مراکز تجاری کیش فقط به یک بازار منتهی نمی شود بلکه نقش آفرینی مراکز تجاری این منطقه در زمینه نیروهای محرکه جامعه به ویژه فرهنگی و … تاثیر گذار است. 

وی، بیان داشت: با توجه به اهمیت و مسوولیت خطیر فعالان اقتصادی جزیره کیش؛ از چند ماه گذشته نشست های متعددی را با سازمان هواپیمایی کشوری و ایرلاین ها با هدف رونق گردشگری جزیره، برگزار کردیم و امیدواریم در روزهای آینده شاهد اوج گیری دوباره پروازها به مقصد کیش و رونق گردشگری این منطقه باشیم. 

رئیس هیئت مدیره سازمان منطقه آزاد کیش، خاطر نشان کرد: سازمان در کنار بخش خصوصی و حمایت کننده اصلی کسب و کارهای مختلف در این منطقه است و به طور حتم تحقق این امر مهم نیازمند یک همکاری و انسجام همگانی است. 

گفتنی است شب گذشته جامعه بازاریان کیش در نشست هم اندیشی که در سالن اجتماعات سازمان منطقه آزاد کیش برگزار شد با رحیم سرهنگی دیدار و به تبادل نظر پرداختند.

اقتصاد کلان
شناسه : 364165
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا