اعلام آخرین محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های شمالی کشور+جزئیات

سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای از اعمال محدودیت‌های ترافیکی وسایل نقلیه در محورهای شریانی کشور همزمان با فرارسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی خبر داد.

به گزارش جهان صنعت نیوز، سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای طی اطلاعیه‌ای از محدودیت‌های ترافیکی در محور تهران-شهریار در استان تهران در پی اجرای عملیات تعریض و ترمیم درزهای انبساط پل خبر  داد. 

در پی اجرای عملیات تعریض و ترمیم درزهای انبساط پل در محور تهران-شهریار، محدودیت‌های ترافیکی در این محور اعمال می‌شود. بازه زمانی عملیات از تاریخ ۴ مرداد ۱۴۰۲ تا ۱۳ شهریور ۱۴۰۲ از ساعت ۲۳ تا ۵ صبح است. موقعیت دقیق اجرای عملیات از کیلومتر ۰۲+۰۵ تا ۰۲+۰۸ محور تهران-شهریار تقاطع اتوبان فتح و اتوبان چیتگر است. 

سازمان راهداری اعلام کرده تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌شود.

محدودیت‌های ترافیکی برای تردد موتور سیکلت

همچنین همزمان با ایام تاسوعا و عاشورای حسینی تردد موتور سیکلت تا ساعت ۶ صبح شنبه ۷ مردادماه ۱۴۰۲ از محورهای کرج- چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران-سمنان-مشهد و بالعکس ممنوع است.

تردد در محور کندوان در صورت پرحجم بودن ترافیک از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روزهای جمعه ۶ مردادماه ۱۴۰۲ و شنبه ۷ مردادماه ۱۴۰۲ از کرج و ابتدای آزادراه تهران-شمال به سمت مرزن‌آباد ممنوع است.

درصورت اعلام مأمورین پلیس راه در محل، تردد در آزادراه تهران-شمال به سمت مرزن‌آباد از ساعت ۱۵ تا ۲۴ روز جمعه ۶ مردادماه ۱۴۰۲ و شنبه ۷ مردادماه ۱۴۰۲ از مرزن‌آباد به سمت کرج و تهران یک‌طرفه خواهد بود. در صورت سنگین بودن بار ترافیکی در محور هراز از ساعت ۱۴ تا ۲۲ روز جمعه ۶ مردادماه ۱۴۰۲ از شمال به جنوب به صورت مقطعی یک‌طرفه خواهد بود.

تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت (به استثنای حاملین مواد سوختی و یا فاسد شدنی) تا شنبه ۷ مردادماه ۱۴۰۲ در محور کندوان از محور کرج-چالوس و بالعکس ممنوع است‌.  تردد تمام تریلرها تا شنبه ۷ مردادماه ۱۴۰۲ در محور هراز ممنوع است.

بر اساس اعلام سازمان راهداری تردد تمام کامیون‌ها، کامیونت‌ها (به استثنا حاملین مواد سوختی و فاسدشدنی) در محور هراز از ساعت ۶ تا ۲۴ روزهای پنجشنبه ۵ مردادو جمعه ۶ مردادماه ممنوع است.

عمومی
شناسه : 364375
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا