تیم ایرانی اتاق بازرگانی بین‌المللی مشخص شد

انتخابات هیات رئیسه کمیته ایرانی اتاق بازرگانی بین‌الملل برگزار شد و در نخستین جلسه رسمی هیات رئیسه کمیته ایرانی ICC مشخص شد. در این انتخابات حسین سلاح‌ورزی رئیس اتاق ایران، به عنوان رئیس این کمیته و محمود نجفی عرب رئیس اتاق تهران به عنوان نایب‌رئیس این کمیته انتخاب شد.

به گزارش جهان صنعت نیوز، محمد لاهوتی، رییس کنفدراسیون صادرات ایران، نیز به عنوان دیگر نایب‌رئیس این کمیته انتخاب شد. حسین سلیمی به عنوان خزانه‌دار، کوروش پرویزیان مدیرعامل بانک پارسیان، مجید قاسمی مدیرعامل بانک پاسارگاد و سیدمحمد کریمی، رییس سندیکای بیمه‌گران ایران نیز به‌عنوان دیگر اعضای هیات رییسه انتخاب شدند. هم‌چنین محمد خزاعی نیز در سمت دبیرکل کمیته ایرانی اتاق بازرگانی بین‌الملل ابقا شد.

انتخابات هیات رئیسه کمیته ایرانی اتاق بازرگانی بین‌المللی پیش از این با حضور ۲۱ عضو از ۲۴ عضو شورای این کمیته در اوایل خردادماه برگزار شد که اعضای هیات رئیسه را برای یک دوره سه ساله تعیین می‌کرد. در آن انتخابات اتاق بازرگانی تهران، اتاق بازرگانی ایران، کنفدراسیون صادرات، بانک پاسارگاد، سندیکای بیمه‌گران ایران، بانک پارسیان و سیدحسین سلیمی به عنوان اعضای هیات رئیسه و شرکت بیمه تعاون و بانک کشاورزی نیز به‌عنوان اعضای علی‌البدل انتخاب شدند.

منبع: اکوایران

صنعت و معدن
شناسه : 364500
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا