جانسون ، دوست دخترش را به خانه شماره ۱۰ نمی‌برد

جهان صنعت نیوز|  طبق سنت حاکم بر بریتانیا، نخست‌وزیر این کشور پس از احراز این پست باید به خانه شماره ۱۰ نقل مکان کند، بوریس جانسون هم پس از شکست دادن جرمی هانت، حال باید راهی این خانه شود.

اما شواهد بیان‌گر چیز دیگری است؛ بوریس و دوست دخترش کری خانه ای ۴ خوابه در کمبرول که مشرف به پارکی است را به تازگی خریداری کرده‌اند. شواهد حاکی از نقل مکان و انتقال مبلمان به ساختمان خانه جدید است. خانه نیمه مستقل ویکتوریا که در کمبرول، جنوب لندن و کمتر از سه مایلی از مجلس پارلمان قرار دارد، این خانه  سه طبقه ای از آجر قرمز مساحتی برابر با ۲۰۰۰ متر مربع دارد.

از طرفی  کسانی که با رهبر جدید حزب حاکم و نخست وزیر بریتانیا خصومت داشتند پوسترهایی را علیه او و نزدیک پارک خانه‌اش نصب کرده‌اند. گفته می شود بوریس و دوست دخترش چندان بین همسایگان محبوب نیستند اما آن‌ها ترجیح می دهند او در آن‌جا بماند تا به داونینگ‌استریت نقل‌مکان کند.

هم‌چنین همسایگان از حضور بوریس و همسرش در قلمروشان ابراز نگرانی کرده‌اند، چراکه حاشیه‌های زیادی اطراف این دو نفر همیشه وجود دارد، که جدیدترین آن مربوط به یک ماه گذشته می شود که خانم کری، بوریس را از خانه بیرون انداخته بود.

در آن حادثه، همسایه جانسون صدای فریاد یک زن و به دنبال آن صدای ضربه‌ محکمی را شنیده بود. او صدای این دعوا و مشاجره را از آپارتمان خود ضبط کرده بود. طبق آن‌چه که ضبط شده، جانسون از این که خانه را ترک کند، امتناع می‌ورزد و به زنی که در اتاق است می‌گوید “با لپ‌تاپ کاری نداشته باش” و متعاقبا صدای شکسته شدن یک شی شنیده می‌شود. سایموند به بوریس جانسون می‌گوید “مبل خانه را با ریختن شراب قرمز روی آن خراب کرده است”.

این زوج در مورد واکنش‌های همسایگان سکوت کرده اند چراکه بسیاری از آن‌ها از این‌که بوریس قرار است در آن‌جا زندگی کند، شوکه شده‌اند.

منبع: دیلی میل

پیشنهاد ویژه
شناسه : 36505
لینک کوتاه :
دکمه بازگشت به بالا