پرواز چارتری کیش لغو نمی‌شود

مدیرعامل جامع بازاریان و بازرگانان کیش با اشاره به حذف پروازهای چارتری گفت: حذف پروازهای چارتری یک تراژدی غم انگیز برای مناطق گردشگری خواهد بود که امیدواریم مناطقی همچون کیش از این تصمیم مستثنی باشند.

به گزارش جهان صنعت نیوز، «رحمان سادات نجفی» روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگاران در رابطه با نقش حذف پروازهای چارتری بر صنعت گردشگری، اظهار کرد: حذف پروازهای چارتری در برخی مناطق همچون کیش، عملا گردشگران داخلی را به سمت سفرهای خارجی هدایت می‌کند.

وی ادامه داد: اقتصاد جزیره کیش بر پایه گردشگری بنا شده و هرگونه تصمیمی که بر صنعت گردشگری تاثیر منفی بگذارد،‌ قطع یقین اقتصاد این جزیره را دچار چالش‌هایی خواهد کرد.

مدیرعامل جامع بازاریان و بازرگانان کیش با بیان اینکه مشکلات و کمبود در ناوگان هواپیمایی کشور نیازمند یک تصمیم راهبردی است، اضافه کرد: تلاش‌های دولت در این راستا قابل تقدیر است اما نباید به دلیل گران فروشی چند سایت جعلی فروش بلیط هواپیما، تصمیم به حذف بلیط‌های چراتری کرد.

وی گفت: با حذف پروازهای چارتری، ایرلاین‌ها دیگر رغبتی به پرواز به کیش نخواهند داشت.

«سادات نجفی» با اشاره به اینکه ۸۵ درصد سرمایه گذاری در جزیره کیش توسط بخش خصوصی انجام شده است، اظهار کرد: معقدیم که نظر بخش خصوصی نیز در برخی تصمیمات حاکمیتی باید لحاظ گردد؛ در همین راستا در تلاشیم تا با همکاری سازمان منطقه آزاد کیش و پیگیری موضوع، این جزیره را از تصمیم برای حذف پروازهای چارتری معاف کنیم.

وی با اشاره به اجرای برخی طرح‌های تشویقی برای تقویت سفرهای زمینی به جزیره کیش، بیان کرد: این طرح‌ها هرچند در جذب کردشگر نقش آفرینی خواهد کرد،‌ اما جبران کاهش پروازها به جزیره کیش ممکن نیست./ ایرنا

مسکن
شناسه : 365399
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا