بر اساس اعلام ایران خودرو؛

واریز وجه متقاضیان تارا اتوماتیک در سامانه یکپارچه خودرو آغاز شد + جزئیات

بر اساس فراخوان ایران خودرو، از امروز (۱۴ مرداد)‌ متقاضیان تارا اتوماتیک در سامانه یکپارچه خودرو با اولویت پاییز ۱۴۰۲ می‌توانند نسبت به وازیر وجه اقدام نمایند.

به گزارش جهان صنعت نیوز، بر اساس اطلاعیه ایران خودرو، آن دسته از متقاضیان تارا اتوماتیک که  اسامی آن‌ها در سامانه یکپارچه خودرو در اولویت پاییز ۱۴۰۲ اعلام شده، از امروز می‌توانند نسبت به واریز وجه در سامانه فروش ایران خودرو اقدام کنند.

بنابراین فقط متقاضیانی که در سامانه یکپارچه خودرو ثبت نام نموده‌اند و یکی از شرایط زیر را دارند می‌توانند نسبت به واریز وجه اقدامی کنند:

۱-  اسامی آن‌ها به عنوان بخش دوم اولویت پاییز ۱۴۰۲ فروش فوق العاده (فراخوان) به این شرکت اعلام شده است

۲- برای آن‌ها توسط شرکت ایران خودرو پیامک ارسال شده است

۳- در سایت فروش اینترنتی ایران خودرو اسامی آنها درج شده است می توانند دراین بخشنامه ثبت نام نمایند.

قیمت و زمان تحویل تارا اتوماتیک در سامانه یکپارچه خودرو

قیمت در این طرح به صورت قطعی و حدود ۴۹۱ میلیون تومان اعلام شده است. این در حالی است که قیمت تارا اتوماتیک امروز (۱۴ مرداد) در بازار آزاد برابر با ۷۸۵ میلیون تومان است. به بیان دیگر اختلاف قیمت کارخانه و بازار تارا اتوماتیک برابر با حدود ۲۹۰ میلیون تومان است.

بر اساس اطلاعیه ایران خودرو، روش فروش تارا اتوماتیک در این فراخوان به صورت فروش فوری با تحول ۹۰ روزه است.

خودروهای عرضه شده در این مرحله شامل رنگ‌های سفید، مشکی آبنوس، خاکستری متالیک، نقره‌ای تیتانیوم، آبی کبود و نقره ای است.

در اطلاعیه ایران خودرو که امروز منتشر شده آمده است: به اطلاع عموم متقاضیان محترم و نمایندگیهای مجاز می‌رساند هفدهمین مرحله فراخوان اولویت بندی سامانه یکپارچه فروش خودرو شرایط فروش فوق العاده (فراخوان) برخی از محصولات ایران خودرو با موعد تحویل ۹۰ روزه صرفاً برای منتخبین بخش دوم اولویت های پاییز ۱۴۰۲ ، به شرح جدول ذیل ارائه میگردد.

سامانه یکپارچه خودرو تارا اتوماتیک

متقاضیان مشمول این فراخوان باید با مراجعه به سایت فروش ایران خودرو به نشانی esale.ikco.ir نسبت به واریز وجه اقدام نمایند.

اخبار برگزیدهخودرو

شناسه : 366145
لینک کوتاه :

1 دیدگاه

  1. هرروز یه فیلمی سرملت درمیارند این خودرو سازها،هیچ اعتمادی نیست به اینها ،کسی نمیداندپول واریز کرد تاکی باید منتظر وعده تحویل خودرو باشد قراردادها به صورتی است که مشتری نمیتواند شکایت کند خلاصه دست ملت به جایی بند نیست،اگرغیرت دارید دراین شرکتها راتخته کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا