ترافیک سنگین در جاده چالوس و هراز

رییس پلیس راه مازندران وضعیت ترافیک خودرویی در محورهای هراز و کندوان را در زمان حاضر سنگین و نیمه سنگین اعلام کرد.

به گزارش جهان صنعت نیوز، سرهنگ یدالله جهان تاب روز شنبه اظهار داشت: ترافیک خودرو در هر ۲ مسیر رفت و برگشت جاده هراز در محدوده سه راهی چلاو در زمان حاضر سنگین گزارش شده است.

وی خاطرنشان کرد: در مسیر شمال به جنوب کندوان در محدوده مرزن آباد و سیاه بیشه، ترافیک خودرو نیمه سنگین است.

وی با بیان اینکه محورهای شمالی در زمان حاضر فاقد هرگونه مداخلات جوی است. وضعیت ترافیک در جاده سوادکوه و آزاد راه تهران-شمال را عادی و روان اعلام کرد.

آمار ورود مسافران به این استان

پیشتر معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران از ثبت رسمی ورود یک میلیون و ۸۰۰ هزار مسافر به این استان طی روز های سه شنبه و چهارشنبه هفته گذشته خبر داد.

روح الله سلگی افزود: این مسافران در اقامتگاه‌های رسمی مازندران ساکن شدند.

وی ادامه داد: با توجه به ورود خانه دومی ها به مازندران آمار کلی مسافران ورودی به این استان طی روزهای دهم و یازدهم مرداد ماه جاری از مرز پنج میلیون نفر فراتر رفت.

مازندران ۱۰ هزار و ۴۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد

رییس پلیس راه مازندران با اشاره به حجم بالای تردد خودرویی در محورهای ارتباطی این استان بویژه در ایام تعطیلات آخر هفته، از رانندگان وسایل نقلیه خواست علاوه بر رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی، از سرعت و سبقت غیرمجاز خودداری کنند. سفر امن و ایمن را برای خود و دیگران رقم بزنند.

سرهنگ جهان تاب گفت: مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره های ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به طور شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است.

برابر آمار، سالانه بیش از ۵۰۰ میلیون دستگاه خودرو در محورهای مازندران تردد دارند.  ۱۱ درصد از این ترددها در محورهای اصلی و بقیه درون شهری است.

مازندران ۱۰ هزار و ۴۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد.  حدود سه هزار کیلومتر از آن جاده اصلی و بقیه محور روستایی است.

منبع: ایرنا

 

عمومی
شناسه : 366176
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا